خبرگزاری کار ایران

حجم ویدیو: ۲۱.۱۹M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۳:۰۵ دانلود ویدیو

کریمیان: مقابل پرسپولیس نیاز به تمرکز بالا داریم/ می‌خواهیم دست پر از زمین خارج شویم

کد خبر : ۹۳۵۰۰۳

سرمربی شاهین بوشهر در مورد شرایط تیمش پیش از بازی با پرسپولیس صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مهرداد کریمیان، سرمربی شاهین بوشهر در نشست خبری دیدار مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی خیلی سختی مقابل تیم خوب پرسپولیس داریم که صدرنشین لیگ برتر است. ما در این بازی به نظرم باید تمرکز خیلی بالایی داشته باشیم. باید با آمادگی کامل وارد زمین شویم و با توجه به شرایطی که داریم و یک امتیازی که در بازی خانگی هفته قبل گرفتیم برای ما نتیجه خوبی بود.

وی افزود: ما آمادگی کامل برای این بازی داریم و بدون مصدوم و محروم به مصاف پرسپولیس می‌رویم و با تمام قوا آماده این دیدار هستیم و امیدوارم با ارائه یک بازی خوب بتوانیم نتیجه‌ای درخور تیم خوب شاهین و مردم بوشهر کسب کنیم و بتوانیم حدالامکان با امتیاز لازم و دست پر به خانه برگردیم. در این راه حمایت هواداران‌مان را لازم داریم و از آنها می‌خواهیم با دعاهایشان برای ما کمک کنند تا بتوانیم از این بازی امتیاز بگیریم و با امتیاز این بازی هم شرایط روحی خوبی در ادامه فصل داشته باشیم و هم شرایط ماندن در لیگ برتر را برای خودمان فراهم کنیم.

سرمربی شاهین در پایان در مورد اینکه اکثر تیم‌ها به دلیل تعطیلی طولانی مدت از شرایط آرمانی فاصله دارند و وضعیت شاهین در این مورد چطور است، گفت: بله قبول دارم که بعد از 3-4 ماه تعطیلی مسابقات شرایط تیم‌ها با ایده‌آل‌هایشان فاصله دارد و 2-3 هفته طول می‌کشد تا در شرایط بازی قرار بگیرند و به فرم مطلوب خودشان برسند. قطعاً تیم ما هم از این قائده مستثنا نیست و در حال حاضر شاید 70-80 درصد آمادگی مطلوب خودمان را داشته باشیم و مهم است که در این هفته‌ها بتوانیم امتیاز جمع کنیم و در ادامه شرایطمان بهتر شود و عملکرد بهتری ارائه دهیم و با جمع کردن امتیازات لازم شرایط ماندن در لیگ برتر را فراهم کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز