خبرگزاری کار ایران

حامد لک و نارضایتی بابت حضور سرمربی جدید

جنجال دروازه‌بانان ماشین سازی تبریز بعد از معرفی مهاجری!

asdasd
کد خبر : ۹۳۴۷۲۰

دو دروازه بان تیم ماشین سازی تبریز پس از معرفی سرمربی جدید این تیم در فضای مجازی درگیر شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، روز گذشته باشگاه ماشین سازی تبریز پس از قبول استعفای احد شیخ لاری، محمدرضا مهاجری، سرمربی سابق تیم نساجی مازندران را که سابقه مربیگری در تیم ماشین سازی را هم پیش از این در کارنامه داشت به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی کرد.

پس از معرفی مهاجری، بازیکنان تیم ماشین سازی برای خوش آمدگویی به سرمربی جدیدشان در فضای مجازی با انتشار متونی حضور این سرمربی در فوتبال تبریز را تبریک گفتند.

در میان پیام‌هایی که برای بازگشت سرمربی مشهدی به تیم ماشین سازی منتشر می‌شد، واکنش حامد لک به عنوان دروازه بان باتجربه این تیم تند، زننده و غیرقابل تحمل بود! لک که در تیم نساجی با مهاجری همکاری کرده بود در واکنش به اظهارات رقیبش در دروازه نساجی از الفاظ نامناسبی برای نشان دادن عصبانیت خود استفاده کرد.

ماجرا از این قرار است که حامد لک و علیرضا حیدری،‌ دو دروازه بان تیم ماشین سازی از مدتی قبل به دلیل مسائلی از یکدیگر دلخوری داشته و لک استوری حمایتی بازگشت مهاجری به ماشین سازی از سوی حیدری را با واکنش تندی در فضای مجازی بازتاب داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز