خبرگزاری کار ایران

برهانی: نکونام مستحق این اتهامات نیست / بعید است استقلال قهرمان شود

asdasd
کد خبر : ۹۳۴۷۱۳

مهاجم سابق تیم استقلال تهران گفت: اتفاقات عجیب و غریب چرا همیشه برای استقلال رخ می‌دهد؛ نباید این‌ها را به جواد ربط داد و او پسری است که سال‌ها در فوتبال بوده و همه از سختکوشی او اطلاع دارند.

آرش برهانی در گفتگو با ایلنا درخصوص تساوی استقلال با تیم سایپا تهران گفت: استقلال در این بازی می‌توانست برنده باشد اما به یک امتیاز رسید. حالا آنها از صدر جدول دور شده‌اند و اوضاع مناسب نیست. استقلال شانس قهرمانی را از دست داده است و بعید به نظر می‌رسد که بتوانند به قهرمانی برسند اما به هر حال 8 هفته از مسابقات باقی مانده است و باید ببینیم در آینده چه می‌شود.

برهانی درباره انتقادات علیه جواد نکونام گفت: اولا جواد را سال‌هاست که می‌شناسم و پسر بسیار سختکوش و باانگیزه و پشتکار خیلی خوبی دارد. تیم فولاد با بضاعتی که دارد در جدول خوب نتیجه گرفته و این اتفاقات دیدار فولاد و استقلال فوتبالی باید به آن نگاه کنیم و می‌گویم که اخراج کریمی اشتباه بود اما آن ربطی به جواد نکونام ندارد. چرا در بازی های قبلی اینطور نبوده که مثلا یک بازیکن در محوطه جریمه اسپک می‌زند و خطا نمی‌گیرند هم نکونام مقصر است؟

پیشکسوت استقلال ادامه داد: این اتفاقات عجیب و غریب چرا همیشه برای استقلال رخ می‌دهد؛ نباید این‌ها را به جواد ربط داد و او پسری است که سال‌ها در فوتبال بوده و همه از سختکوشی او اطلاع دارند. اتفاقاتی که افتاده در بازی قبلی هم برای استقلال افتاده است. حرفم این است که پیش می آید که تیم 10 نفره شود، این دلیل نمی‌شود که شیرازه تیم از هم بپاشد.

برهانی اضافه کرد: دقیقه 20 بازی با تراکتور اخراج شدم و و همه کارشناسان گفتند اشتباه بودم اما ما 70 دقیقه باقی مانده را مردانه بازی کردیم و بازی را هم بردیم. نکونام مستحق این اتهامات نیست و رزومه مشخصی دارد. او با چندین تیم کار کرده و در این سال‌ها می‌دانم که چقدر برای تیمش وقت گذاشته است. از این سمت هم فرهاد در حال تلاش است و این بازی نتیجه‌اش اینطور پیش رفته است و نباید این مسائل را به اشخاص ربط بدهیم.

مهاجم سابق آبی پوشان درباره دیدار با علی پروین گفت: علی پروین را شخصا خیلی دوست دارم و آدم بسیار خاصی است و بعد از مدت‌ها ایشان را دیدم و خیلی هم خوشحال شدم. یکسری صحبت‌ها کردیم و همه آنها مانند گذشته بود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز