خبرگزاری کار ایران

واکنش کریم باقری به ماجرای حضور در تیم ملی

asdasd
کد خبر : ۹۳۴۶۰۳

مربی پرسپولیس در خصوص شایعات اخیر واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، کریم باقری در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، درباره جلسه امروز خود در فدراسیون فوتبال اظهار کرد: امروز در فدراسیون فوتبال جلسه‌ای با آقای نبی داشتم. ایشان درباره آینده من و برنامه کاری‌ام پرسیدند که من هم گفتم با پرسپولیس قرارداد دارم و مشغول کار هستیم.

او ادامه داد: من هنوز قراردادی با فدراسیون ندارم و بخاطر درخواست آقای اسکوچیچ قرار بوده در کنار تیم ملی باشم اما به فدراسیون هم اعلام کرده‌ام که از آنجا که با پرسپولیس قرارداد دارم، باید ابتدا با باشگاه توافق کنند.

باقری درباره اینکه در برخی رسانه‌ها عنوان شده فدراسیون از شما خواسته بین تیم ملی و پرسپولیس یکی را انتخاب کنید، گفت: متاسفانه بعضی افراد بی‌جهت شایعه درست می‌کنند. اصلا چنین صحبتی از طرف آقای نبی مطرح نشد. فدراسیون از من درباره شرایط حضور در تیم ملی پرسیدند که من هم گفتم چون با باشگاه قرارداد دارم ابتدا باید با پرسپولیس توافق شود.

مربی پرسپولیس در پایان گفت: یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و در اختیار باشگاه هستم. فدراسیون باید با باشگاه مذاکره کند و اگر پرسپولیس اجازه ندهد هم طبعا توافقی در کار نخواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز