خبرگزاری کار ایران

مهدی: تعطیلی لیگ برتر شایعه است/ وضعیت مشهد را 15 تیر بررسی می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۹۳۴۴۷۰

سرپرست برگزاری مسابقات سازمان لیگ شایعه تعطیلی این رقابت‌ها را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ساعاتی قبل بود که یکی از رسانه‌ها خبری مبنی بر تعطیلی دوباره مسابقات لیگ برتر فوتبال در پی گسترش شیوع ویروس کرونا را منتشر کرده بود که سرو صدای زیادی بپا کرد.

سهیل مهدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص این شایعه اظهار داشت: این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد و چنین بحثی اصلاً‌ در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مطرح نیست. ما با سختی‌های زیاد شروع دوباره مسابقات را برنامه‌ریزی کردیم و تا این لحظه هم طبق اطلاعاتی که دارم برنامه مسابقات روال خودش را طی می‌کند.

وی افزود: اگر قرار بر تعطیلی مسابقات بود ستاد کرونا باید ممنوعیت برگزاری بازی‌ها را به ما ابلاغ می‌کرد ولی چنین ابلاغیه‌ای به دست ما نرسیده و برای همین مسابقات طبق برنامه برگزار خواهد شد.

سرپرست مسابقات سازمان لیگ در مورد تعطیلی یک هفته‌ای مشهد و عبور این شهر از وضعیت قرمز هم توضیح داد: فعلاً که در این هفته از رقابت‌ها دیداری در مشهد برگزار نخواهد شد و برای هفته آینده هم روز 15 تیر وضعیت مشهد را بررسی خواهیم کرد و اگر شرایط برگزاری بازی در این شهر وجود نداشته باشد در مورد آن تصمیم گیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز