خبرگزاری کار ایران

هفته سی و سوم لالیگا؛

بارسا با تساوی مقابل اتلتیکو از قهرمانی دور شد

asdasd
کد خبر : ۹۳۴۱۶۰

در شب ضیافت پنالتی ها به تساوی برابر حریف خود رضایت داد.

به گزارش ایلنا، بارسا در شبی که می‌توانست با برتری مقابل اتلتیکو جایگاهش را در صدر جدول پس بگیرد نتیجه نگرفت.

در این دیدار که بامداد امروز در ورزشگاه نوکمپ برگزار شد، اشتباه دیه‌گو کاستا مهاجم اتلتیکومادرید روی باز کردن دروازه خودی در دقیقه 11 بارسلونا را پیش انداخت، هر چند تنها 8 دقیقه بعد سائول نیگس از روی نقطه پنالتی کار را برای اتلتیکو به تساوی کشاند.

در دقیقه 50 بازی لیونل مسی از روی نقطه پنالتی دوباره بارسایی‌ها را پیش انداخت. این هفتصدومین گل دوران بازیگری مسی (630 گل برای بارسلونا و 70 گل برای تیم ملی آرژانتین) بود اما نیگس با دومین پنالتی‌اش در دقیقه 62، خودش و اتلتیکومادرید را دو گله کرد و بازی مساوی شد.

با این نتیجه بارسلونا 70 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به رئال مادرید در رده دوم جدول باقی ماند. این بدان معناست که رئال با کسب پیروزی خانگی در بازی بامداد جمعه‌اش مقابل ختافه فاصله‌اش را با بارسلونا به 4 امتیاز افزایش خواهد داد. در همین حال اتلتیکومادرید نیز 59 امتیازی شد و همچنان در رده سوم جدول باقی ماند. این سومین بازی بدون برد بارسلونا در 4 بازی اخیرش در لالیگا است.

پیش از این بازی نیز تیم فوتبال سویا در دیداری خارج از خانه مقابل لگانس با نتیجه 3 بر صفر به برتری رسید و با این پیروزی 57 امتیازی شد و جایگاه خود را در رده چهارم جدول برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده، تثبیت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز