خبرگزاری کار ایران

ابوالقاسم‌پور: ناصر حجازى و پورحیدرى هم در مقابل توهین ها صبورى کردند

asdasd
کد خبر : ۹۳۴۰۵۷

پیشکسوت فوتبال بار دیگر در مورد حواشی اخیر صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، بهنام ابوالقاسم پور بازیکن سابق پرسپولیس در گفت و گو رادیویی با برنامه گل طلایی درباره شایعات اخیر رابطه نزدیکش با جواد نکونام اظهار کرد: جواد نکونام از بستگان نزدیک من است. شایعه هایی ایجاد کرده اند که با سیدمهدی سیدعلی کد هایی رد و بدل کرده ایم. سیدعلی جزو داوران سلامت کشورمان است. در بازی با تراکتور من از ایشان انتقاد کرده بودم که موجبات ناراحتی ایشان فراهم شده بود. سه سال پیش در مجموعه ای ما باهم آشتی کردیم و از آن عکس شایعه تبانی کردن ما را پخش کردند.

وی با اشاره به فحاشی های اخیری که به او شده است بیان کرد: به حجازی و پورحیدری نیز ناملایماتی می‌شد اما آنان جوانمردانه جنگیدند و هواداران تاکنون هم آن ها را دوست دارند.

بازیکن سابق پرسپولیس به رصد دقیق دستگاه های نظارتی اشاره کرد و گفت: من کارمند شهرداری تهران هستم؛ ویلاسازی ندارم و مایلم که این امر توسط مسئولین بررسی شود همچنین با وجود پیشنهادات متعدد برای کمک مربی و سرپرست هیچ کدام از پیشنهادات را قبول نکرده ام و حتی مشاور تیمی هم نیستم.

وی ادامه داد: دوست دارم که بررسی این موضوع از من وخانواده ام شروع شود تا افراد به راحتی نتوانند تهمت بزنند.

ابوالقاسم پور در پایان تصریح کرد: من به دلیل بازی و یک امتیاز شرافتم را خدشه دار نمی‌کنم و حقیقتا دوست دارم دستگاه های نظارتی به این امر وارد شوند و آن را بررسی کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز