خبرگزاری کار ایران

آنهایی که در حد و اندازه خود نبودند؛

تیم منتخب بازیکنان ضعیف هفته بیست و دوم

asdasd
کد خبر : ۹۳۳۸۴۰

در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر هم چند نفر در حد و اندازه خود ظاهر نشدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر هم به پایان رسید و مثل همیشه چند بازیکن در ترکیب تیمشان عملکرد ضعیفی داشته و در حد انتظار ظاهر نشدند.

 

دروازه‌بان: وحید شیخ ویسی (پیکان)

بازهم یک نمایش ضعیف دیگر مقابل پرسپولیس او را ذیر فشار انتقادات زیادی برد. شیخ ویسی روی دو گل از سه گلی که خورد مقصر صد در صد بود و چند موقعیت دیگر هم در اختیار علیپور و عبدی قرار داد که در استفاده از آن کم دقت بودند.

 

مدافع: علی حمودی (پیکان)

کاپیان و مدافع با تجربه پیکان مقابل پرسپولیس اصلاً‌ آماده نبود و در نبرد با جوان‌های پرسپولیس خصوصاً محمد نادری بارها ناکام مانده و در کورس‌ها جا ماند تا سمت راست خط دفاع پیکان پاشنه آشیل این تیم در حملات حریف باشد.

 

مدافع: وحید محمدزاده (ذوب آهن)

به نوعی روی هر دو گلی که از شهر خودرو دریافت کردند مقصر بود و اشتباهاتی که در جایگیری داشت باعث شد دروازه این تیم زیاد مورد حمله شهر خودرویی‌ها قرار بگیرد و نتیجه بازی می‌توانست پرگل‌تر از این باشد.

 

مدافع: سجاد مشکل‌پور (شاهین بوشهر)

شاهین حال و روز خوشی ندارد ولی به هر سختی توانست یک امتیاز از بازی با نفت مسجد سلیمان بگیرد. در این میان تزلزل خط دفاعی تیم بوشهری در دریافت دو گل این تیم نقش مهمی داشت و مشکل‌پور روز ضعیفی را در این بازی پشت سر گذاشت و بارها فرصت حمله به مهاجمان حریف داد.

 

مدافع: دانیال ماهینی (پیکان)

در پست غیر تخصصی دفاع میانی به میدان رفته بود و به هیچ وجه عملکرد قابل قبولی نداشت. بارها در کورس با علیپور و عبدی جا ماند و از آنها دریبل خورد و در رقم زدن روز بد شیخ ویسی نقش مهمی ایفا کرد و اگر مهاجمان پرسپولیس دقت بیشتری داشتند ممکن بود شکست سنگین‌تری برای شاگردان ویسی رقم بخورد.

 

هافبک: فرشید باقری (استقلال)

در روز بد استقلال فرشید باقری سرآمد همه بازیکنانی بود که ضعیف کار کردند و در حد خود نبودند و در این میان با گل به خودی که زد 2 امتیاز حساس از تیمش گرفت تا شایسته حضور در جمع بدترین‌های هفته باشد.

 

هافبک: سجاد آشوری (گل‌گهر)

هافبک سرعتی تیم گل گهر در 89 دقیقه حضور مقابل سپاهان اصفهان کاری از پیش نبرد و با میلاد کمندانی تعویض شد؛ او با وجود تلاش فراوان برای خلق موقعیت نتوانست مهاجمان این تیم را در فرصت خوب گلزنی قرار بدهد.

 

هافبک: نیما انتظاری (پارس جم)

در روز شکست پارس جنوبی در بازگشت به مسابقات لیگ، مدافعان آن عملکرد مناسبی نداشتند و  با دو گل خورده زمین را ترک کردند؛ انتظاری در ترکیب تحت هدایت هومن افاضلی یکی از بازیکنانی بود که علیرغم تلاش فراوان نتوانست فرم ایده آلی از خود نشان بدهد

 

 

 

مهاجم: امین منوچهری (پارس جم)

در شکست پارس جنوبی جم خط حمله این تیم روی دروازه حریف بی اثر بود و نتوانست تغییری در نتیجه بازی داشته باشد؛ امین منوچهری با وجود حضور ثابت در ترکیب اصلی موفق به گلزنی نشد تا شاهد شکست دو بر صفر همبازیانش باشد.

 

مهاجم: مارکوویچ (ذوب آهن)

ذوبی‌ها فرصت این را داشتند که در روزی که عملکرد قابل قبولی نداشتند به بازی برگردند و با دست پر از زمین مسابقه با شهر خودرو خارج شوند ولی فرصت‌های زیادی از دست رفت که مارکوویچ، مهاجم این تیم متهم ردیف اول این فرصت‌های از دست رفته بود.

 

مهاجم: علی دشتی (استقلال)

در استقلال فرصت زیادی برای بازی به دشتی نرسیده ولی در فرصتی که مقابل فولاد به دلیل مصدومیت سایر نفرات در اختیارش قرار گرفته بود نتوانست توانایی‌هایش را به اثبات برساند و عملکرد خیلی ضعیفی برابر فولاد از خودش نشان داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز