خبرگزاری کار ایران

برنامه بازی‌های امروز:

قرنطینه جهانبخش در برایتون/ بارسلونا - اتلتیکومادرید؛ ستین اخراج می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۹۳۳۷۳۰

بارسلونا در هفته سی و سوم مسابقات لالیگا به مصاف اتلتیکومادردی خواهد رفت.

به گزارش ایلنا، از هفته سی و دوم مسابقات لیگ جزیره شاگردان اوله گونار سولسشر در ورزشگاه خانگی برایتون به مصاف این تیم خواهند رفت. این در حالی است که با توجه به عملکرد درخشان جهانبخش پیش از تعطیلی مسابقات لیگ جزیره به دلیل شیوع ویروس به نظر می‌رسید این هافبک ایرانی تبدیل به مهره ثابتی در این تیم شود. اما در دوران پسا کرونا جهانبخش نه تنها در دو بازی اخیر برایتون در ترکیب قرار نگرفته بلکه روی نیمکت ذخیره‌های این تیم نیز جای برای او نبوده است. باید منتظر ماند و دید گراهام پاتر چه زمانی به جهانبخش فرصت بازی خواهد داد. منچستر اکنون با 49 امتیاز در رتبه ششم جدول قرار دارد و برایتون نیز با 33 امتیاز در رتبه پانزدهم جدول قرار دارد.

هفته سی و سوم لالیگا با سه بازی امشب آغاز خواهد شد،  از ساعت 22  رئال مایورکا به مصاف سلتاویگو خواهد رفت و از ساعت 23:30 نیز لگانس در ورزشگاه خانگی خود پذیرایی سویا خواهد بود.

اما در حساس ترین بازی این هفته از ساعت 00:30 بامداد بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ پذیرای دیگو سیمئونه و شاگردانش در اتلتیکو مادرید خواهد بود. شاگردان ستین که در دوران پسا کرونا عملکرد مطلوبی نداشته‌اند و صدرجدول را در جدال با رئال مادرید به این تیم واگذار کرده‌اند حالا باید در بازی‌های پیش روی خود پیروز شوند و منتظر لغزش زیدان و رئال مادرید باشند. بارسا اکنون با 69 امتیاز در رتبه دوم و اتلتیکوماردید نیز با 58 امتیاز در رتبه سوم قرار دارند.

در هفته بیست و نهم سری آ لاتزیو که با 65 امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارد از ساعت 22 در خانه تورینو به مصاف این تیم خواهد رفت. لاتزیو که با 4 امتیاز اختلاف نسبت به یوونتوس در رتبه دوم جدول قرار دارد به دنبال آن است با پیروزی مقابل همشهری یووه فاصله خود را با بیانکونری کمتر کند.

در دیگر بازی این هفته از ساعت 00:15 جنوا در خانه خود پذیرای یونتووس صدرنشنین خواهد بود، یوونتوس که اکنون با 69 امتیاز در صدر جدول قرار دارد به دنبال پیروزی و تداوم صدرنشینی و فتح هشتمین اسکودتو خود در فصل جاری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز