خبرگزاری کار ایران

قلعه‌نویی: جلالی استاد من است و بحثی با او نداشتم/ عرب براقی در داوری یک فغانی دوم است

asdasd
کد خبر : ۹۳۳۵۸۲

سرمربی سپاهان در مورد برتری تیمش مقابل گل‌گهر صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، قلعه نویی با ابراز خوشحالی از پیروزی مقابل گل گهر در پایان بازی گفت: با یک بازی خوب به برتری رسیدیم و امیدوارم روند پیروزی های سپاهان ادامه داشته باشد.

سرمربی سپاهان درباره اینکه به نظر می رسید بحثی کنار زمین با مجیدجلالی سرمربی گل گهر داشته است گفت: اصلا اینطوری نیست. آقای جلالی استاد ما است. فقط با هم صحبت کردیم.

او افزود: یک صحبت معمولی بود. آقای جلالی که بزرگ و استاد ما هستند اما ما هم دیروز نهایت همکاری را با آن ها کردیم. در بازی رفت هم آن ها به ما زمین دادند. جا دارد از آقای مهندس پاک نهاد تشکر کنم که وقتی خواهش کردم زمین را به گل گهر دادند.

قلعه نویی اضافه کرد: صحبت های من و آقای جلالی گپی بود که مربیان پیشکسوت با هم می زنند.

سرمربی سپاهان درباره داوری بازی هم گفت: من آقای عرب براقی را کامل می شناسم. ایشان از بستگان آقای فغانی است و فکر می کنم دارد یک فغانی دیگر ظهور می کند. امیدوارم روند پیشرفتش ادامه داشته باشد. داوران ما چه از نظر دستمرد و چه از نظر توجه ، مظلوم هستند و آقای عرب براقی هم یکی از داوران آینده دار فوتبال ایران است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز