خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس شانس نخست قهرمانی لیگ است

محمد قاضی: به من می‌گویند تو زلاتان ایران هستی/ شرایط را برای من طوری رقم زدند تا مدام تیمم را عوض کنم/ بزرگترین افتخار من حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا بود

asdasd
کد خبر : ۹۳۳۵۰۶

محمد قاضی در خصوص شرایط این روزهای خود و شهرخودرو توضیح داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، شب گذشته در هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر شهرخودرو در ورزشگاه امام رضا موفق شد با نتیجه 2 بر یک ذوب‌آهن را شکست دهد و با 38 امتیاز در رتبه دوم جدول قرار گیرد.

محمد قاضی در خصوص بازی دیروز شهرخودرو و ذوب آهن به خبرنگار ما گفت: بازی خوبی بود، بعد از تعطیلی مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا بازی خوبی از هر دو تیم شاهد بودیم و ما توانستیم بازی خوبی از خود ارائه دهیم و در نتیجه سه امتیاز بازی را کسب نماییم تا شرایط‌مان در جدول رده‌بندی بهتر شود.

وی در ادامه در مورد شرایط شهرخودرو در دوران پسا کرونا و میزان آمادگی این تیم اظهار داشت: من موقعیت زیادی دراین بازی برای گلزنی به دست نیاوردم شهر خودرو در نیم فصل دوم تغییرات زیادی به خود دید به همین دلیل نتوانستیم آن طور که می‌شد نتیجه بگیریم. وقتی آقای سرآسیایی به عنوان مربی جدید تیم انتخاب شد تیم تمرینات خود با جدیت بیشتری دنبال کرد و سپس بعد از آن بازی‌های اسیایی برای ما شروع شد. ابتدا ما در پلی‌آف دو بازی سخت و نفس‌گیر انجام دادیم که هر دو بازی‌ در خارج از خانه بود و همین فشار را روی ما بیشتر کرد. همچنین ما در لیگ نیز باید برای کسب سهمیه رقابت می‌کردیم به همین دلیل خستگی بر روی بازی ما تاثیرگذار بود. ما در ادامه رقابت‌های آسیایی دو بازی سخت در خارج از خانه انجام دادیم مخصوصا با پاختاکور و اگر ما این بازی را در خانه انجام می‌دادیم قطعا با حضور تماشاگران می‌توانستیم نتیجه مطلوب‌تری کسب کنیم. این حق ما بود تا در آسیا میزبان باشگاه‌های دیگر باشیم. همه این عوامل دست به دست هم داد تا ما نتوانیم نتایج مناسبی بگیریم. با شیوع ویروس کرونا و که به تعطیلی لیگ منجر شد، ما در قرنطینه با نظر مستقیم مربیان تمرینات خود را بیشتر از قبل پیگیری نمودیم و به خوبی نکات مربیان را اجرا کردیم و از این رو با بازگشت به تمرینات بازیکنان شرایط بدنی مناسبی داشتند. تنها تمرینات فنی و بازی با توپ بود که در این یک ماه با پیگیری کادر فنی و زیر نظر آنها به خوبی تتوانستیم میزان آمادگی خود را بالاتر ببریم. در این میان دو بازی دوستانه انجام دادیم که توانست تا حدودی تیم ما را به مرز آمادگی برساند. البته یکی از بازی‌های دوستانه ما به دلیل اینکه یکی از اعضای آن باشگاه به ویروس کرونا مبتلا شده بود لغو شد اما با این حال نتایجی که در بازی‌های دوستانه گرفتیم امیداور کننده بود. با این حال خوشبختانه در بازی ذوب آهن تیم توانست آمادگی خود را به خوبی نشان دهد و تمامی بازیکنان و اعضای کادر فنی همدل شده بودند تا در این بازی حساس سه امتیاز را کسب نماییم تا بتوانیم همچنان مدعی کسب سهمیه برای لیگ قهرمانان آسیا باشیم.

محمد قاضی در خصوص شرکت در لیگ قهرمانان آسیا افزود: بین بازی‌های لیگ برتر و مسابقات لیگ قهرمانان فاصله زمانی وجود دارد از این رو  با اتمام مسابقات لیگ برتر ما می‌توانیم خود را به مرز آمادگی لازم برای شرکت در این مسابقات  برسانیم. اما تمام تمرکز ما برای مسابقات لیگ است تا بتوانیم با یک نتیجه مطلوب دل هواداران را شاد کنیم. همه ما در تیم از خط دروازه تا خط حمله به دنبال آن هستیم تا بتوانیم برای تیم کاری بکنیم.

محمد قاضی در خصوص تجربه بازی در ذوب آهن و احساس خود که حالا مقابل این تیم قرار گرفته بود افزود: من سه سال فوق‌العاده در ذوب آهن داشتم و موفق شدم با این تیم به فینال آسیا راه پیدا کنم که این یک افتخار بزرگ در زندگی من و فوتبال ایران بود. من با لباس ذوب آهن عملکرد خوب و بی‌نظیری داشتم که موجب شد در این تیم روزهای خوشی را پشت سر بگذارم. تیمی که ما در اختیار داشتیم از نظر بازیکن و سطح فنی یک تیم با کیفیت و بین المللی بود. با توجه به مشکلات به وجود آمده در مدیریت این تیم و کادر فنی موجب شده این تیم نتواند نتایج لازم را بگیرد اما با این حال مطمئن هستم ذوب آهن به روزهای خوب خود باز می‌گردد.

قاضی در خصوص بازی آینده با گل‌گهر سیرجان گفت:‌ گل گهر با هدایت مجید جلالی دگرگون شده است و نتایج خوبی گرفته تا جایی که آنها موفق شدند استقلال مدعی را شکست دهند به همین دلیل به نظر می‌رسد با آنها بازی قشنگی را در پیش داشته باشیم و ما قطعا به دنبال آن هستیم تا سه امتیاز حساس را در سیرجان به دست بیاوریم تا از رقبای خود عقب نمانیم.

وی در ادامه افزود: ما هم با تیم‌های بالای جدول بازی داریم و هم تیم‌های قعر نشین که هر یک از این تیم‌ها انگیزه خاصی برای نتیجه‌گیری دارند که همین موجب دشوار شدن بازی‌های ما می‌شود. تک تک این بازی ها برای ما ارزشمند است و ما  به تمام امتیازات در این بازی‌ها نیازمند هستیم تا بتوانیم به هدف نهایی خود برسیم. ما و تمامی اعضای کادر فنی هم قسم شدیم تا در پایان فصل بتوانیم با بهترین نتیجه دل هواداران مشهدی را شاد کنیم.

مهاجم سابق تیم ملی در مورد اینکه تاکنون تیم‌های زیادی را در لیگ برتر عوض کرده بیان کرد: من سه سال در ذوب‌آهن حضور داشتم و با این تیم نایب قهرمان آسیا شدم، دو سال در فولاد بازی کردم. اما متاسفانه بعد از آن در 5 سال 5 تیم مختلف عوض کردم. به طور مثال در نساجی 3 ماه کارت بازی من بخاطر بدهی این باشگاه صادر نشد و من از نظر فوتبالی خیلی ضرر کردم. برخی از این مشکلات باعث شد من تیم‌های خود را عوض کنم. اگر بسیاری از این باشگاه نسبت به بازیکنان و هواداران مسئولیت پذیر بودند من می‌ماندم و بازی خود را انجام می‌دادم اما انقد مرا آزار دادند تا مجبور می‌شدم در انتهای فصل تصمیم به ترک تیم بگیرم فقط برای اینکه در یک تیم دیگر به دنبال شرایط بهتر باشم. در حالی که من هرگز علاقه نداشتم مدام تیم خود را عوض کنم از همین رو بسیاری به من می‌گویند تو زلاتان ایران هستی درحالی که من دوست دارم در یک تیم بمانم و بازی کنم.

بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص قهرمان لیگ نوزدهم گفت: با توجه به شرایط خوب پرسپولیس و فاصله امتیازی که نسبت به سایر رقبا دارد و برد دیروز این تیم و با توجه به بازی‌های که این تیم  پیش رو دارد. شرایط برای قهرمانی آنها محیا است و پرسپولیس قهرمان لیگ نوزدهم خواهد شد.

 

 

 

 

گفتگو: محمدرضا قاسمی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز