خبرگزاری کار ایران

فرعباسی: شریفات داد زد، داور من را اخراج کرد!

asdasd
کد خبر : ۹۳۳۴۱۷

سنگربان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان می‌گوید در دیدار مقابل شاهین بوشهر مستحق اخراج از زمین مسابقه نبود.

حبیب فرعباسی دروازه بان تیم نفت مسجد سلیمان درباره اخراج دیدار برابر شاهین بوشهر اظهار داشت: من با اسماعیل شریفات برخورد داشتم و بعد از خروج از دروازه به یکدیگر برخورد کردیم اما واقعا به هیچ وجه مستحق دریافت کارت قرمز نبودم. کارت زرد جریمه به اندازه‌ای بود به نظرم اما اسماعیل شریفات طوری داد زد که باید به علت مصدومیت تعویض می‌شد اما خیلی زود از زمین بلند شد و من مستحق کارت قرمز نبودم.

او درباره نتیجه بازی که با تساوی دو بر دو به پایان رسید، گفت: با وجود اینکه ما 10 نفره بودیم خیلی هماهنگ بازی کردیم و مستحق برد هم بودیم که در دقایق آخر، بازی مساوی شد. یک امتیاز برای ما شاید بد نباشد اما وقتی می‌توانستیم به سه امتیاز برسیم تساوی یک مقدار ناراحت کننده بود.

فرعباسی درخصوص بازگشت به مسابقات لیگ برتر با وجود شیوع ویروس کرونا گفت: با وجود دوری از مسابقات ما طی هفته‌های گذشته تمرینات منظمی را برگزار کردیم و آماده بودیم. عدم حضور تماشاگران باعث می‌شود که کیفیت مسابقات مانند گذشته نباشد اما روز گذشته بازی خیلی زیبایی را تماشا کردیم. هیجان این مسابقه مانند قبل از شیوع کرونا نبود اما به هر حال اینطور نبود که کِسل کننده باشد.

او ادامه داد: به هر حال مسافرت رفتن برای مسابقات و به هتل رفتن‌ها و یا حضور در هواپیماها یک مقدار خطرناک به نظر می‌رسد اما چون قرار است مسابقات برگزارشود ما مطابق نظر سازمان لیگ عمل می‌کنیم و امیدوارم که تا پایان مسابقات شرایط به نحوه احسن برگزار شود و هیچ بازیکنی و هیچ فرد دیگری به این ویروس مبتلا نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز