خبرگزاری کار ایران

قهرمان در مسیر سقوط

ادعاهای بی‌اثر ویسی؛ عبدالله نقاب گوآردیولا را برداشت

asdasd
کد خبر : ۹۳۳۴۱۶

سرمربی پیکان علیرغم وعده‌هایی که در نشست خبری داده بود، با تیمی کاملا محتاط و شکننده برابر صدرنشین حاضر شد و در نهایت با شکست به کار پایان داد.

​به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالله ویسی در روزهایی که پیکان در مسیر سقوط قرار داشت از سوی مدیران این تیم به عنوان جانشین حسین فرکی انتخاب شد. جایی که انتظار می‌رفت او موفق شود تیمی که در نقل و انتقالات زمستانی نیز تیم‌های دیگر چشم به ستاره‌هایش داشتند را به جایگاه بهتری برساند. 

در نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران که تقریبا ستاره قابل اعتنایی برای انتقال نداشت، پیکان به عنوان تیمی که چند چهره قابل توجه برای انتقال داشت مورد توجه قرار داشت و البته در نهایت مدیران و حسین فرکی در آن مقطع با توجه به شرایط تیم با این انتقال‌ها مخالفت کردند. جایی که حتی عبدالله ویسی نیز بعد از قبول نیمکت این تیم با این جمله به آن اشاره داشت: " حالا فهمیدم چرا دیگر مربیان برای حضور در این تیم کورس گذاشته بودند!"

ادعاهای بی‌اثر ویسی؛ عبدالله نقاب گوآردیولا را برداشت

ویسی اما در مدت حضورش در این تیم نتوانسته تا به امروز تیم را از مسیر سقوط نجات دهد و در حالیکه حسین فرکی بعد از شکست مقابل شاهین از نیمکت این تیم کنار رفت، او طی چهار دیداری که به عنوان سرمربی حضور یافته، به دو تساوی و دو شکست رسیده تا رتبه آنها نیز از چهاردهم به شانزدهم نزول یابد.

ویسی که بعد از وقفه چهارماهه لیگ برتر در شرایطی در نشست خبری پیش از بازی حضور یافته بود که ادعاهایی جالب مطرح کرده بود، هرگز نتوانست در جدال با پرسپولیس که به گواه کارشناسان و حتی خودش در نشست بعد از بازی، کیفیت سابق را نیز نداشت با عملکرد مناسبی کار را دنبال کند.

سرمربی پیکان در نشست خبری قبل از بازی گفته بود: اکنون شرایط همه تیم‌ها بعد از این تعطیلی یکسان است و نه ما قعرنشین هستیم و نه پرسپولیس صدرنشین چرا که ما جدول را پاک کردیم و با این انگیزه وارد ادامه مسابقات شده‌ایم.ما با 10 تیم دیگر برای جنگ بقا خواهیم جنگید. صدرنشینی پرسپولیس نشانه برتری آنها مقابل ما نیست. در بازی‌های تدارکاتی (7 بازی) به نتایج خوبی رسیدیم و به هدفی که نباختن، گل نخوردن و پیروزی بود در آنها دست یافتیم. خط دفاعی پیکان ضعیف نیست و فقط شکل دفاعی تیم مشکل داشت که در این مدت آن را ترمیم کردیم. 

ادعاهای بی‌اثر ویسی؛ عبدالله نقاب گوآردیولا را برداشت

این‌ها ادعایی بود که ویسی پیش از بازی مقابل پرسپولیس مطرح کرده بود و البته در طول 90 دقیقه در استادیومی که به عنوان میزبان به میدان رفته بود، خلاف آن به اثبات رسید. 

پیکان همچنان پراشتباه، در خط دفاعی و یا به قول ویسی در فاز دفاع تیمی آشفته و ناهماهنگ و پراشتباه ظاهر شد و اشتهای دریافت گل از سوی آنها نیز هنوز فروکش نکرده تا با سه گلی که پرسپولیس زد و 3 گلی که نزد همچنان بدترین خط دفاعی لیگ لقب گیرند. البته همانطور که ویسی گفته بود آنها در جدال با دیگر مدعیان سقوط هم روز بدی را پشت سر گذاشتند. نساجی به یک برد ارزشمند رسید تا تا حد زیادی سرنوشت به سمت بقا برای آنها پیش برود. شاهین هم امتیاز گرفت و امتیازات را با نفت مسجد تقسیم کرد و البته آنها خوش شانس بودند که ذوب آهن و پارس جنوبی باختند. با این حال اختلاف امتیازی پیکان با دیگر تیم‌ها همچنان آنها را مدعی اصلی سقوط نشان می‌دهد.

ویسی که بعد از حضور در جمع مدعیان مربیگری در فوتبال ایران و البته قهرمانی با استقلال خوزستان به عنوان گوآردیولای فوتبال ایران معروف شده، طی سالیان اخیر به جز صعود با شاهین بوشهر دستاورد بزرگی نداشته و عموما در موضوع شکست قرار داشته است. جایی که باید در انتظار این بود تا در صورت تداوم این شکست و سقوط با پیکان مسلما لقب گوآردیولا هم از او دور و دورتر خواهد شد. 

ادعاهای بی‌اثر ویسی؛ عبدالله نقاب گوآردیولا را برداشت

اکنون هشت دیدار دیگر بالاتر از فینال برای پیکان و عبدالله ویسی باقی مانده است؛ دیدار با ذوب آهن، گل گهر و سایپا مسلما تاریخی‌ترین دیدارها برای ویسی و پیکان محسوب خواهند شد تا در تقابل با دیگر مدعیان سقوط برابر فرار از سقوط شانس خود را افزایش دهند و در ادامه در مسیر دیدارهای سخت خود مقابل سپاهان، نفت آبادان، استقلال، شهرخودرو قرار خواهند گرفت که امتیاز گرفتن از آنها کاملا سخت خواهد بود. در صورتی که بعد از پشت سر گذاشتن این هفت بازی آنها همچنان شانس بقا را داشته باشند، در هفته پایانی در حساس‌ترین بازی مقابل پارس جنوبی حاضر خواهند شد تا بار دیگر تجربه سقوط را نداشته باشند و باید دید ویسی از این ماموریت سربلند خارج خواهد شد یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز