خبرگزاری کار ایران

باید از شکست ها درس بگیریم

اکبرپور:استقلالی‌ها باید بیشتر روی اعصاب خودشان مسلط باشند

asdasd
کد خبر : ۹۳۳۳۸۴

پیشکسوت تیم استقلال معتقد است کسب عنوان قهرمانی برای آبی ها در این فصل سخت شد.

به گزارش ایلنا،علیرضا اکبرپور پیشکسوت تیم استقلال معتقد است استقلال در دیدار مقابل فولادتمرکزلازم را نداشت و همین باعث شد که آنها مقابل نماینده خوزستان شکست بخورند. هافبک استقلال می‌گوید کسب عنوان قهرمانی در این فصل سخت شد اما آبی‌پوشان می‌توانند از همین حالا خودشان را برای فصل آینده آماده کنند.

استقلال باخت بدی را مقابل فولاد خوزستان تجربه کرد؟

به نظرم استقلال در نیمه اول شرایط خوبی داشت و حتی توانست به گل هم دست پیدا کند اما نمی‌دانم چرا به یکباره تمرکز استقلال به هم خورد و آنها دو اخراجی داشتند حتی فرهاد مجیدی هم نتوانست بر اعصابش مسلط باشد و تیم باخت بدی را تجربه کرد. امیدوارم در بازیهای آینده بتوانند این شکست را جبران کنند.

نظرت در خصوص اخراج بازیکنان استقلال چیست؟

تصاویر تلویزیونی طوری بود که ما هیچکدام از مهمترین صحنه‌های بازی را ندیدیم. واقعا چرا کارگردانی به شکلی بود که صحنه درگیری منجر به اخراج علی کریمی را از دست بدهیم؟ این چه تصویربرداری بود که انجام دادند؟ واقعا جای تعجب دارد اما به هر حال فکر می‌کنم استقلالی‌ها باید بیشتر روی اعصاب خودشان مسلط باشند.

خیلی‌ها می‌گویند مجیدی نتوانست تعویض‌های خوبی داشته باشد؟

این حرف را قبول ندارم. تعویض‌های مجیدی با آنکه تیمش 10 نفره شد، هیچکدام تدافعی نبود حتی آنها می‌توانستند بازنده از زمین خارج نشوند. درست است که باخت، تجربه تلخی است اما در برخی از برهه‌ها باعث می‌شود ما از شکست‌ها درس بگیریم و برای بازیهای آینده استفاده کنیم.

خیلی‌ها می‌گویند برخی از بازیکنان استقلال شایسته پوشیدن پیراهن استقلال نیستند؟

بعضی از بازیکنان استقلال هنوز نمی‌دانند پیراهن چه تیمی را پوشیده‌اند. این پیراهن بر تن هر کسی نمی‌رود. باید قدر پیراهن استقلال بدانند و توجیه باشند در چه تیمی بازی می‌کنند.

 قبول دارید استقلال قهرمانی را از دست داد؟

رقابت در دیدارهای آینده سخت شد و به نوعی اختلاف استقلال با صدر جدول بیشتر شد. یک توصیه به مسئولان استقلال می‌کنم که از همین حالا قرارداد بازیکنان را تمدید کنند و به فکر برنامه‌ریزی برای سال بعد باشند زیرا تیمی که می‌خواهد فصل آینده قهرمان باشد باید از همین حالا برنامه‌ریزیهایش را انجام دهد.

 نظرتان در خصوص بازی استقلال مقابل سایپا چیست؟

استقلال کار سختی را در این بازی در پیش دارد زیرا حجم بسیاری از بازیکنانش را به دلیل آسیب‌دیدگی و محرومیت در اختیار ندارد و این کار را سخت می‌کند. امیدوارم که آنها بتوانند در این بازی نتیجه خوبی را کسب کنند و باخت مقابل فولاد را فراموش کرده و خود را به صدر جدول نزدیکتر کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز