خبرگزاری کار ایران

حمید درخشان: نگران نباشید، کرونا نگرفته‌ام/ اگر قرار بود علیپور همیشه گلزنی کند در رئال مادرید بازی می‌کرد

asdasd
کد خبر : ۹۳۳۳۸۲

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص حواشی پیش آمده در خصوص خود توضیح داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، صبح امروز حمید درخشان پیشکسوت فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس در برنامه صبحگاهی شبکه سه حضور یافت تا در مورد عملکرد پرسپولیس در بازی شب گذشته مقابل پیکان صحبت کند. اما فیلمی از درخشان پخش شد که بارها صحبت‌های وی بخاطر سرفه‌های مکرر قطع شد که این شائبه را  به وجود آورد که این پیشکسوت فوتبال به بیماری کرونا مبتلا شده است.

به همین خاطر حمید درخشان در خصوص این موضوع به خبرنگار ما گفت: چون از سفر شمال بازگشته‌ام دو هوا شده‌ام و به پزشک مراجعه کردم و گفتند که سرما خورده‌ام، نگران نباشید به این زودی کسی از دست من خلاص نخواهد شد و من کرونا نگرفته‌ام.

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس در خصوص بازی شب گذشته پرسپولیس و پیکان اظهار داشت: به نظر من بازی خوبی بود و پرسپولیس نسبتا عملکرد خوبی از خود نشان داد، و شاید به دلیل وقفه‌ای چهار ماه‌ای که بین مسابقات افتاده سطح فنی بازی پایین بود و هنوز تیم‌های حاضر در مسابقات شکل اصلی خود را نگرفته‌اند و متاسفانه تیم‌ها افت شدیدی داشته‌اند که در تمامی بازی‌های روز گذشته این موضوع برای همه قابل مشاهده بود.هر چه مسابقات جلو برود سطح فنی تیم‌ها افزایش پیدا می‌کند.

حمید درخشان درخصوص عملکرد علی علیپور و مهدی عبدی گفت:  عملکرد هر دو خوب بود و از آنها انتظار می‌رود تا در خدمت تیم باشند و بتواند برای پرسپولیس مثمر ثمر باشند بخصوص مهدی عبدی که هنوز جوان است و تا سال‌ها می‌تواند خط حمله پرسپولیس را بیمه کند. علیپور در زمان من به پرسپولیس آمد و دو فصل آقای گل مسابقات لیگ برتر شد اما در برخی از بازی‌ها هافبک‌های تیم به خوبی شما را تغذیه نمی‌کنند تا گلزنی کنید، و این طبیعی است شما در بعضی از مسابقات موقعیت‌ها را هدر می‌دهید و اگر قرار بود مادام در حال گلزنی باشید علیپور اکنون در رئال ماردید بازی می‌کرد.

در انتها درخشان در خصوص قهرمانی پرسپولیس در لیگ نوزدهم گفت: هنوز زود است در مورد قهرمان لیگ صحبت کنیم در فوتبال همه چیز ممکن است رخ دهد. اما اگر پرسپولیس 3 برد دیگر کسب کند قهرمان خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز