خبرگزاری کار ایران

رویایی کسب سهمیه آسیایی

طلسم شهرخودرو مقابل ذوب آهن شکسته شد

asdasd
کد خبر : ۹۳۳۳۰۷

در هفته بیست و دومم مسابقات لیگ برتر شاگردان سرآسیایی موفق به شکست ذوب‌آهن شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، شب گذشته شهرخودرو موفق شد در ورزشگاه امام رضا(ع) با نتیجه 2 بر یک ذوب‌آهن را شکست دهد و موقتا با 38 امتیاز در رتبه دوم جدول قرار گیرد.

شاگردان سرآسیایی درحالی مقابل ذوبی‌ها قرار گرفتند که تاکنون در جدال‌های خود مقابل این تیم اصفهانی در مشهد موفق نشده بودند این تیم را شکست دهند. تا پیش از این شهرخودرو در 11 بازی به مصاف ذوب‌آهن رفتند که در 6 بازی مقابل این تیم شکست خوردند و 3 بازی را با پیروزی به پایان رساندند و دو بازی نیز با نتیجه مساوی به اتمام رسید.

سعید صادقی با توجه به مصدومیتی که در بازی دوستانه با پرسپولیس برای این بازیکن به وجود آمد به نظر میرسید که نتواند در ترکیب این تیم قرار گیرد، اما به یکباره نام صادقی در ترکیب یازده نفره این تیم مقابل ذوب‌آهن قرار گرفت، و با دو گلی که صادقی در این بازی به ثمر رساند تا موجبات پیروزی این تیم را رقم بزند، باید از این بازیکن به عنوان سورپرایز سرآسیایی در این دیدار نام برد.

اگرچه محمد قاضی و محمدرضا خلعتبری مهاجمان شهرخودرو در این بازی موفق به گلزنی نشدند اما محمد قاضی تاثیر بسزایی در گل نخست این تیم داشت و گل دوم این تیم نیز با پاس محمدرضا خلعتبری به ثمر رسید. همچنین  ین دو مهاجم کهنه‌کار با موقعیت‌‌سازی‌ فراوان در این بازی به خوبی نشان دادند که شهرخودرو در دوران پسا کرونا خط حمله قوی را در اختیار خواهد داشت که می‌تواند عصای دست آسیایی در لیگ قهرمانان آسیا و ادامه مسابقات لیگ برتر باشد. 

اگرچه ضربه ضربه پنالتی اسماعیلی فر به تیرک دروازه برخورد کرد اما مهدی رحمتی به خوبی مسیر توپ را تشخیص داد و در چند صحنه نیز مانع باز شدن دروازه مشهدی‌ها شد. همچنین عملکرد خط دفاع شهرخوردو در غیاب مهره‌های اصلی این تیم در خط دفاعی، همچون فرشاد فرجی، علی نعمتی و حسن جعفری عملکرد خوبی را از خود به ثبت رساند تا مجتبی سرآسیایی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ نوزدهم دغدغه‌ای نداشته باشد.

شهرخودرو با این پیروزی موفق شد یازدهمین برد فصل خود را کسب کند و تا 38 امتیازی شود و موقتا در رتبه دوم جدول قرار گیرد با توجه به شکست تراکتور مقابل نساجی، شاگردان سرآسیایی امشب منتظر بازی سه تیم، سپاهان،‌ استقلال و فولاد خوزستان خواهد بود تا در صورت نتیجه گرفتن هر یک از این تیم‌ها گام بلندی برای کسب سهیمه آسیایی بر دارد.

شهرخودرو برای کسب سهمیه آسیایی باید از عملکرد سینوسی خود فاصله بگیرد و در 8 بازی پیش روی خود که سه بازی آن با استقلال، سپاهان و تراکتور رقبایی مستقیم مشهدی‌ها برای کسب سهیمه آسیایی می‌باشد نتیجه لازم را کسب نماید تا رویایی حضور در فصل بعدی لیگ قهرمانان آسیا بار دیگر برای این تیم محقق گردد.

همچنین شهرخودرو در هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر یک‌شنبه 15 تیر از ساعت 20:30 در ورزشگاه امام علی سیرجان به مصاف گل گهری خواهند رفت که برای بقا در لیگ برتر می‌جنگد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز