خبرگزاری کار ایران

دین‌محمدی: سخت بود شکست تراکتور در تبریز را تصور کنیم

asdasd
کد خبر : ۹۳۳۲۹۷

مربی تیم نساجی در خصوص پیروزی تیمش مقابل تراکتور توضیحاتی را ارائه کرد.

سیروس دین‌محمدی مربی تیم نساجی در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص پیروزی مقابل تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: بازی خوبی را انجام دادیم و بچه‌ها در این بازی بسیار خوب دویدند باید این را قبول کنیم که تراکتور تیم پرمهره‌ای است.

وی در این باره که پیش بینی این برد را در تبریز می‌کرد یا خیر افزود: باورش در ابتدا خیلی سخت بود اما هیچ تیمی مثل نساجی در دوره تعطیلی اجباری لیگ تمرین نکرده بود.

مربی تیم نساجی درباره اینکه این بازی به نوعی بازی تیم‌های اعتراضی به برگزاری لیگ برتر بوده بیان داشت: اعتراضات بیشتر به خاطر بازیکنان بود ما نگران سلامتی آنها بودیم اما به هر حال بازی‌ها استارت خورد و ما هم باید قانون را رعایت می‌کردیم.

دین‌محمدی درباره اینکه چه جایگاهی را برای نساجی در پایان فصل متصور است، اظهار داشت: ما زحمت می‌کشیم تا جایگاه نساجی را بهتر کنیم اگر بتوانیم تک رقمی شویم که عالی است اما با حرف نمی‌شود این کار را انجام داد باید تلاش کنیم.

بازیکن سابق استقلال در خصوص شرایط این روزهای این تیم نیز گفت: در مورد استقلال صحبت نمی‌کنم من مربی نساجی هستم و تمرکزم روی این تیم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز