خبرگزاری کار ایران

چهار بازیکن شانس جایگزینی مطهری

asdasd
کد خبر : ۹۳۳۲۶۶

چهار بازیکن شانس زیادی برای قرار گرفتن در خط حمله تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل سایپا در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر دارند

به گزارش ایلنا، چهار بازیکن شانس زیادی برای قرار گرفتن در خط حمله تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل سایپا در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر دارند. استقلال ساعت 21 امشب در شرایطی به مصاف سایپا می‌رود که محروم و مصدومان زیادی دارد.

فرهاد مجیدی (سرمربی)، علی کریمی و عارف غلامی محروم و بازیکنانی چون مرتضی تبریزی، رضا آذری، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی، محسن کریمی و امیرارسلان مطهری با مصدومیت روبه‌رو هستند. شیخ دیاباته هم به دلیل به دنیا آمدن فرزند سومش به فرانسه سفر کرده و باشگاه استقلال اعلام کرده او چهارشنبه به تهران بازمی‌گردد.

مهم‌ترین مشکل فرهاد مجیدی برای دیدار با سایپا، پیدا کردن جایگزین مناسب برای مطهری است، چرا که استقلال تنها مهدی قائدی را در خط حمله دارد. در این میان، چهار بازیکن شانس قرار گرفتن در ترکیب استقلال در خط حمله دارند. علی دشتی، محمد دانشگر، محمد بلبلی و زکریا مرادی بازیکنانی هستند که قابلیت بازی در نقش مهاجم را دارند.

اگر سیستم مجیدی برای بازی استفاده از دو مهاجم باشد، باید یک بازیکن قد بلند در کنار قائدی قرار بگیرد و با توجه به میل هجومی دانشگر، شاید این بازیکن از خط دفاع به حمله منتقل شود، اتفاقی که در گذشته برای حنیف عمران‌زاده، مدافع سابق استقلال افتاده بود.

دشتی نیز از خط هافبک می‌تواند به حمله برود، اما مسئله اصلی این است که او به همراه مرادی و بلبلی مدت‌هاست در ترکیب استقلال حتی به عنوان بازیکن ذخیره نیز به میدان نرفته‌اند و باید دید در نهایت تصمیم مجیدی برای این بازی چه خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز