خبرگزاری کار ایران

استقلال باید تمرکزش را روی کسب سهمیه بگذارد

نوازی:هیچ‌کس نفهمید چرا علی کریمی اخراج شد

asdasd
کد خبر : ۹۳۳۰۸۴

پیشکسوت تیم استقلال تهران می‌گوید این تیم باید برای کسب سهمیه تلاش کند

به گزارش ایلنا،محمد نوازی، پیشکسوت تیم استقلال تهران می‌گوید اخراج دو بازیکن و همینطور فرهاد مجیدی در دیدار مقابل فولاد خوزستان به طور کلی تمرکز آبی پوشان را بهم زد و به همین علت آنها نتوانستند در بازی خارج از خانه عملکرد درخشانی از خود برجای بگذارند. 

بازی استقلال و فولاد چطور بود؟

کاملا قابل پیش بینی بود که بازی استقلال و فولاد از کیفیت فنی بالایی برخوردار نباشد. علاوه بر این بعد از چند‌ماه قرنطینه و برگزاری نامرتب تمرینات باید منتظر مصدومیت بازیکنان هم باشیم که این موضوع اتفاق تلخی برای باشگاه‌هاست.

فولاد چطور توانست استقلال را شکست بدهد؟

به اعتقاد من فولاد برای برد در این دیدار ۳ کار مهم انجام داد. یکی پرس در وسط زمین و کنترل خط هافبک استقلال که باعث شد مهاجمان استقلال چندان در موقعیت گل قرار نگیرند. دوم اینکه شاگردان نکونام کناره‌های استقلال را بسته بودند و همه توپ‌های سمت چپ استقلال توسط مدافعان فولاد دفع می‌شد‌. مورد سوم باتوجه به اینکه در سیستم فعلی استقلال که همان سیستمی بود که توسط استراماچونی هم اجرا می‌شد، خط دفاع نقاط کور زیادی دارد، فولاد هم برای پشت مدافعان استقلال برنامه‌ریزی کرده بود.

یکی از صحنه‌های عجیب این بازی اخراج علی کریمی بود؟

واقعا هیچ‌کس نفهمید چرا علی کریمی، که پیراهنش توسط بازیکن حریف کشیده شد، باید اخراج شود! کریمی بازیکنی است که شخصیت و اخلاقش به فوتبالش می‌چربد و همه می‌دانند او اهل تمارض و دروغ نیست. تا زمانی که کریمی در زمین بود وضع استقلال خوب بود اما‌ متاسفانه اخراج او و بعد هم اخراج فرهاد مجیدی ضربه بزرگی به استقلال وارد کرد.

داوری بازی چطور بود؟

همه ما می‌دانیم که داوران باید قوانین را برای تیم‌ها اجرا کنند‌ اما رفتار و مدل سوت زدن و خندیدن آقای سیدعلی از آن دست رفتارهایی است که فوتبالیست‌ها را عصبی می‌کند. مدل داوری ایشان حتی بازیکنان فولاد را هم عصبی کرده بود چون وقتی خطا می‌گیرد یا به بازیکنی کارت می‌دهد با خنده‌ای تمسخرآمیز با او برخورد می‌کند که این مدل رفتار باعث عصبانیت بازیکنان می‌شود.

به نظرتان شانس قهرمانی استقلال هم از دست رفت؟

متاسفانه همان اندک امیدی هم که برای کسب قهرمانی وجود داشت از دست رفت و استقلال باید تمرکزش را روی کسب سهمیه بگذارد. فکر می‌کنم صحبت درباره عملکرد فرهاد مجیدی زود است و باشگاه استقلال باید بیشتر از اینها به او فرصت بدهد تا توانایی‌هایش را عرضه کند. استقلال به هر حال پس از مدت طولانی به مسابقات بازگشته و باید تلاش زیادی داشته باشد تا به فرم قبلی خود برگردد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز