خبرگزاری کار ایران

جلالی: همه جهان فهمیدند کرونا هست و فوتبال هم باید یاد بگیرد با این شرایط کنار بیاید/ سپاهان را در اوج آمادگی در نظر گرفته‌ایم

asdasd
کد خبر : ۹۳۲۹۵۱

سرمربی گل‌گهر عقیده دارد در 9 بازی باقی مانده تیمش کار دشواری در پیش دارد.

به گزارش ایلنا، مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان در خصوص این بازی گفت: نمی توانیم توقع داشته باشیم که همه چیز در بالاترین سطح ایمنی باشد و اینگونه هم نیست. با این حال خوشحال هستیم که بازی ها برگزار می شود. در این مدت نه ما که همه جهان فهمیدند کرونا هست و فوتبال هم باید یاد بگیرد با این شرایط کنار بیاید. امیدوارم بازی ها در کمال سلامت برگزار و به پایان برسد.

سرمربی گل گهر درباره شرایط تیمش بعد از سه ماه و نیم تعطیلی گفت:  ما در بهترین وضعیت بودیم که بازی ها تعطیل شد. اینکه متوقع باشیم بعد از سه ماه و نیم تعطیلی همان کیفیت را داشته باشیم ، سخت است ما همه تلاشمان را کردیم که تیم بخصوص از نظر ذهنی آماده شروع بازی ها باشد. در حال حاضر شرایط بدنی بچه ها بد نیست، بیشترین مشکل ما در کار تیمی بوده و سعی کردیم در این چهاربازی تدارکاتی به شرایط خوبی برسیم. نسبت به بازی ها فوق العاده امیدوار هستیم و تیممان جسور و امیدوار آماده شروع بازی ها است.

او اضافه کرد: بازیکنان از نظر روحی در شرایط خیلی خوب و فوق العاده مصمم هستند که بازی های خوبشان را بازهم انجام بدهند. هدف ما این است که بتوانیم دل هوادارانشان را شاد کنیم  و تیم بتواند در مکان خوبی از جدول قرار بگیرد.

جلالی در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: همه ما می دانیم که شرایط الان بعد از سه ماه و نیم با اسفندماه متفاوت است. نه فقط برای ما که برای سپاهان هم وضعیت فرق کرده است. با این حال برنامه ریزی که انجام دادیم برابر سپاهان کارآمد خواهد بود. بچه ها کاملا با کار آشنا هستند و مطمئنم که در بالاترین سطح تعهد در زمین ظاهر می شوند.

او در ادامه گفت: نسبت به بازی امیدوار هستیم. جا دارد از میزبانی سپاهانی ها تشکر کنم. با تماسی که با آقای قلعه‌نویی داشتیم ایشان زحمت کشیدند توانستیم در نقش جهان تمرین کنیم. ماهم  در بازی رفت هم در قبال سپاهان این کار را انجام داده و  قبل از بازی زمین ورزشگاه امام علی (ع) که محل مسابقه بود را در اختیارشان گذاشتیم. امیدوارم این مراودات خوب همیشه بین همه تیم ها باشد.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر در پاسخ به اینکه باید در دو هفته پشت سرهم بازی های سختی انجام بدهد گفت: ما درمورد هیچ تیمی تلقی بازی سخت نداریم چرا که  عقیده مان این است که در لیگ بازی راحت نداریم. 9 بازی داریم که از همه این بازی ها امتیاز می خواهیم و باید به این خواسته مان برسیم. نگاهم به تیم  براساس عملکرد بچه ها خیلی امیدوارانه است. برای شروع مجدد بازی ها اطلاعات ما از حریف همان اطلاعات قبلی است. می دانیم که آن ها چندتا آسیب دیده دارند  و شاید کمی بیشتر از رسانه ها خبر داشته باشیم. با این حال سپاهان را در اوج آمادگی فرض می کنیم و براین اساس برنامه ریزی کرده و امیدوارم سربلند بیرون بیاییم.

مجید جلالی در بخش پایانی صحبت هایش هم گفت: شیوع ویروس کرونا یک شرایط غیرقابل پیش بینی و تازه بود و اهالی فوتبال تجربه برخورد با آن را نداشتند. به همین خاطر هر کدام براساس دیدگاه و منافعش سعی می کرد در بحث ها ورود کند. در همه جهان کلیه مشاغل و ارتباطات را دو سه ماه تعطیل کردند اما وقتی دیدند نمی توانند برکرونا غلبه کنند به مردم آموزش دادند که چگونه با کرونا زندگی کنند.فوتبال هم از این قائده مستثنی نیست، کسی هم نباید از دیگری ایراد بگیرد که چرا براساس دیدگاهش حرفی زده است. مشکل جدیدی بود و هیچکدام از ما تجربه اش را نداشتیم. امیدواریم که بازی ها در کمال سلامت برگزار شود، البته احتمال وقوع مشکلاتی هست اما آرزو می کنم که وخیم نباشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز