خبرگزاری کار ایران

حسن زاده رئیس کمیته انضباطی:

اتفاقات فینال لیگ برتر فوتسال هرگز نباید تکرار شود/ در حال بررسی اتفاقات بازی استقلال و فولاد هستیم

asdasd
کد خبر : ۹۳۲۸۵۸

رئیس کمیته انضباطی گفت: در حال بررسی گزارش های فینال لیگ برتر فوتسال هستیم و در اسرع وقت تصمیم گیری خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، ابوالفضل حسن زاده محمدی درباره اتفاقات و حواشی رخ داده در دیدار فینال لیگ برتر فوتسال عنوان کرد: متاسفانه بازی برگشت فینال فوتسال لیگ برتر با حواشی زیادی روبرو شد. گزارش هایی از سوی نمایندگان، داور مسابقه و همچنین ناظر انضباطی که از طرف خود کمیته انضباطی معرفی شده بود واصل شده است. در حال بررسی این گزارش ها هستیم و در اسرع وقت تصمیم گیری خواهیم کرد.
وی در ادامه اضافه کرد: البته حق دفاع را به افراد و اشخاص خاطی خواهیم داد. دفاعیاتشان را خواهیم شنید و براساس دفاعیات و محتویات پرونده رای خودمان را که همین جا اعلام می کنم ، قطعا رای سخت گیرانه ای خواهد بود. بشدت با این مسائل برخورد خواهیم کرد‌.نباید دیگر شاهد وقوع چنین حوادث تلخی در فوتبال و فوتسال کشورمان نباشیم.
رئیس کمیته انضباطی در پایان در خصوص بازی فولاد خوزستان و استقلال تهران اظهار داشت: در حال حاضر درباره این مسابقه صرفا گزارش مقامات رسمی است که بدست ما رسیده و در حال بررسی و رسیدگی هستیم و پس از شنیدن اظهارات و تکمیل تحقیقات رای خودمان را صادر می کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز