خبرگزاری کار ایران

محمد نوری:

مجیدی کم تجربگی کرد؛ مربی باید به تیم آرامش بدهد/ اشتباهات نیمکت دلیل اصلی شکست استقلال در اهواز بود/ غلامی باید بداند چه پیراهن مقدسی را بر تن دارد

asdasd
کد خبر : ۹۳۲۸۵۲

محمد نوری پیشکسوت استقلال در خصوص حواشی این روزهای این تیم توضیح داد.

به گزارش ایلنا، محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با برنامه آفساید در رادیو جوان بیان در خصوص حواشی دیدار فولاد خوزستان و استقلال و قضاوت مهدی سید علی اظهار داشت: در خصوص قضاوت مهدی سید علی باید بگوم شاید ایشان قانون را رعایت کرد، اما باید این بازی را که اولین بازی بعد از 4 ماه بود مدیریت می‌کرد. بازیکنان از نظر روحی مشکل داشتند و بهتر بود داور در این بازی با مدیریت درست بازی را اداره می‌کرد.

نوری در واکنش به رفتار فرهاد مجیدی در بازی با فولاد خوزستان اشاره کرد :رفتار فرهاد مجیدی کنار زمین ناشی از کم تجربگی او بود. سرمربی باید کنار زمین آرامش داشته باشد تا این آرامش به نیمکت و سپس به تیم درون زمین منتقل شود. در غیر این صورت بازیکنان هم درون زمین دچار هیجان کاذب می شوند و در نتیجه تیم عصبی می‌شود. اگر استقلال در اهواز شکست خورد، داوری در آن بی تاثیر نبود و اشتباهات نیمکت تیم نقش اصلی را در آن ایفا کرد. قاطعانه می‌گویم اگر مجیدی آرامش خود را حفظ می‌کرد تیم حتی بعد از 10 نفره شدن در اهواز شکست نمی‌خورد.

عضو سابق کمیته فنی استقلال در خصوص رفتار غلامی و اخراجش اظهار داشت:بازیکنان جوان استقلال باید توجیه شوند که چه پیراهن با ارزشی بر تن دارند و این پیراهن پیش از آنها بر تن چه بازیکنان بزرگی بوده است. این بازیکنان جوان باید توجیه شوند که وقتی در زمین هستند رفتاری سنجیده و در شان پیراهن این تیم داشته باشند. 

نوری در انتقاد به سفر دیاباته به فرانسه بیان کرد: برای بازیکن حرفه‌ای رفتن به مرخصی با هر دلیلی جایز نیست. شیخ از بازیکنان اصلی و تکیه گاه این تیم است و هرگاه به مرخصی می رود با چند کیلو اضافه وزن باز می گردد و این باعث می شود او بازیهایی را از دست بدهد.  اگر استقلال در اهواز باخت، دلایل متعددی داشت که یکی از مهم ترین آنها دوری تیم از شرایط مطلوب بدنی و تاکتیکی بود. آبی ها در اهواز نشاط نداشتند و بازی روانی ارائه ندادند. 

پیشکسوت سابق استقلال در خصوص بدنساز استقلال گفت: هرچند مجیدی از بدنساز تیمش حمایت کرد که باید هم این کار را بکند، اما باید پذیرفت که تیم در بدنسازی مشکل دارد که اگر غیر از این بود تعداد مصدومان ما تا این میزان زیاد نبود. ضمن این که در اهواز به نظر می رسید بازیکنان هم از نظر توانایی بدنی در سطح مطلوب و ایده آلی قرار ندارند که اینها به بدنسازی باز می گردد. 

نوری در انتها در خصوص حواشی مجیدی در فضای مجیدی گفت:اعتراضات او در تصمیمات مدیریتی هم بیشتر از شرح وظایف یک سرمربی است و به نظر می‌رسد اگر مجیدی به جای این موضوعات تمرکزش را بیشتر روی مسائل فنی بگذارد، قطعا در نحوه بازی و نتایج تیمش تاثیر مثبت خواهد داشت. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز