خبرگزاری کار ایران

نامجو مطلق: در جام حذفی مدعی اول هستیم / دیاباته با روحیه برمی‌گردد

asdasd
کد خبر : ۹۳۲۸۰۱

مربی تیم فوتبال استقلال تهران در نشست خبری حضور یافت تا پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجید نامجومطلق مربی تیم استقلال در نشست خبری پیش از دیدار استقلال - سایپا اظهار داشت: قبل از هر چیزی امیدوارم مشکل کرونا زودتر برطرف شود تا ما با این شرایط در نشست‌ها شرکت نکنیم. به دلیل غیبت آقای مجیدی من این وظیفه را داشتم تا در نشست شرکت کنم. ما یک تجربه‌ای را کسب کردیم که قبلا آن را کسب نکرده‌ بودیم. نزدیک به 70 روز تمرینات تعطیل بود و با چهار هفته تمرین می‌خواهیم خودمان را برای مسابقات لیگ آماده کنیم. 

او گفت: معمولا با 15 روز تمرین نسبی خودمان را برای مسابقات آماده کردیم. قطعا آن تمریناتی که ما به صورت آنلاین برگزار کردیم شرایط تمرین در چمن را نداشته است. سایپا تیم جوانی است. بازیکنان ما در گرمای اهواز 90 دقیقه بازی کردند که همین باعث شد فشار زیادی به ما بیاید. در این مدت فقط روی مسائل روحی و روانی بازیکنان کار کردیم و با توجه به مصدومیت‌ها و محرومیت‌ها و با توجه به اینکه استقلال با پتانسیل است و بازیکنان خوبی دارد، قطعا در بازی فردا بازیکنان تمام تلاش خودشان را برای موفقیت انجام خواهند داد.

مربی تیم استقلال با اشاره به نتیجه بازی فولاد ادامه داد: طبق آمار، 52 درصد در دیدار مقابل فولاد مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتیم. یک بازی خوب را برگزار می‌کردیم که با اتفاقات پیش آمده ما نتیجه را واگذار کردیم. ما از این به بعد به آینده نگاه می‌کنیم. 9 هفته سخت را در پیش خواهیم داشت؛ هم در جام حذفی و هم در لیگ. در جام حذفی مدعی اول خواهیم بود. امیدوارم فردا بتوانیم مقابل سایپا که تیم جوان و دونده‌ای است و کادرفنی بسیار خوبی دارد، با دست پر از این بازی خارج شویم. پیروزی در بازی فردا می‌تواند از لحاظ روحی و روانی خیلی به ما کمک کند. در فصلی که بازی‌هایش چهار روز چهار روز برگزار می‌شود نیاز داریم که از همه بازیکنان استفاده کنیم که این مسئله باعث رضایت ما است. امیدوارم فردا یک بازی خوب را شاهد باشیم علیرغم اینکه در بازی گذشته مشکلاتی برای تیم به وجود آمد و با پیروزی در این بازی، به روال گذشته خود برگردیم. ما در گذشته هم چنین شرایطی را تجربه کردیم بودیم. استقلال تیم بسیار بزرگ و باسابقه‌ای است. قطعا در بازی فردا هم می‌توانیم این شرایط را عوض کنیم و به سمت و سوی موفقیت حرکت کنیم.

نامجو مطلق: در جام حذفی مدعی اول هستیم / دیاباته با روحیه برمی‌گردد

مربی تیم استقلال درباره مصدومان این تیم اضافه کرد: مصدومیتی که برای مرتضی تبریزی و امیرارسلان مطهری پیش آمده سبب شد تا گزینه‌های ما در خط حمله کمتر شود ولی با توجه به اینکه آقای شیخ هم به دلیل باردار بودن همسرش که موعد زایمان در هفته جاری بود متوجه شدیم که در شرایطی نیست که بتواند به ما کمک کند.

نامجومطلق درخصوص مرخصی شیخ دیاباته اظهار داشت: آقای شیخ در شرایطی نیست که با ما کمک کند از نظر بدنی نیاز به تمرین دارد و با صحبت‌هایی که با آقای مجیدی داشت اجازه داد که به مسافرت برود و قول داده است که آخر هفته به تمرینات برگردد. او با روحیه و شادی بیشتری برمی‌گردد تا در بازی‌های بعدی از این مهاجم استفاده کنیم. در حال حاضر ما مهاجمان جوانی داریم که می‌توانند در این بازی به ما کمک کنند.

مربی استقلال درباره آینده دیاباته در جمع آبی پوشان بیان کرد: ایشان با استقلال قرارداد دارند و قطعا برای این بازی به دلیل زایمان همسرشان شرایط روحی روانی خوبی نداشتند و مصر بود و دوست داشت که با توجه به بند قراردادش به مرخصی 3-4 روزه برود. او به مرخصی رفته و با روحیه به ما ملحق می‌شود.

مجید نامجومطلق همچنین درباره غیبت تماشاگران در ورزشگاه‌ها گفت: من بارها راجع به این مساله صحبت کردم، حضور تماشاگر باعث جذابیت فوتبلا می‌شود. من قبلا هم به این نکته اشاره کردم که مساله کرونا هرچه زودتر حل شود تا شرایط عادی شود. وقتی ما برای بازی با فولاد سوار هواپیما شدیم مسائلی باعث شد که در آن بازی به مشکل بخوریم، ازدحام و شلوغی که در هواپیما بود. قرار بود بازی‌ها زیر نظر شرایط خاص پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود و امیدوارم که تماشاگران ما بتوانند به استادیوم بیایند. فوتبال بدون تماشاگران هیچ لطفی ندارد و بعضی از تیم‌ها هواداران میلیونی دارند که حضور میلیونی دارند. در تمام دنیا هم داریم می‌بینیم که برنامه‌هایی را طراحی می‌کنند که هواداران مسابقات را آنلاین تماشا کنند و حتی از طریق بلندگوهای استادیوم صدای تشویق بازی‌های با تماشاگر را پخش می‌کنند.

مربی تیم استقلال تهران درباره امیدواری برای بازگشت به صدر جدول گفت: در طی 9 هفته باقیمانده از مسابقات می‌تواند 29 امتیاز رد و بدل شود. نکته مهم این است که ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا حداکثر امتیازات را به دست بیاوریم. تمام تلاشمان را می‌کنیم که به بهترین امتیازات برسیم. ما جام حذفی را هم داریم که برای ما اهمیت زیادی دارد. بعد از آن لیگ قهرمانان آسیا را داریم که فکر می‌کنم در ان هم استقلال بتواند موفق شود. تمام تلاش ما برای کسب حداکثر امتیاز است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز