خبرگزاری کار ایران

برنامه بازی‌های امروز:

استارت پرسپولیس برای پوکر قهرمانی/ رئال مادرید به دنبال صدرنشینی/ سوشا مکانی در پی ثبت سومین کلین شیت

asdasd
کد خبر : ۹۳۲۶۳۳

هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر امشب با 5 بازی پیگیری خواهد شد.

به گزارش ایلنا، مسابقات لیگ برتر بعد از تعطیلی 120 روزه به دلیل شیوع ویروس کرونا از سر گرفته می‌شود. از ساعت 20:15 دقیقه تراکتور در ورزشگاه یادگار امام به مصاف نساجی قائم‌شهر خواهد رفت. شهرخودرو از ساعت 20:30 در ورزشگاه امام رضا پذیرای ذوب‌آهن اصفهان خواهد بود. از ساعت 21 نیز صنعت نفت در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف پارس جنوبی جم خواهد رفت و شاهین شهرداری بوشهر نیز در خانه پذیرای نفت مسجد سلیمان خواهد رفت.

در حساس‌ترین بازی این هفته از ساعت 21 پرسپولیس صدرنشین درحالی به مصاف پیکان خواهد رفت که خودروسازان با 15 امتیاز در قعر جدول قرار دارند و شاگردان ویسی به دنبال بقا در لیگ برتر هستند، در آن‌سو نیز یحیی و شاگردانش در دوران پسا کرونا در پی پوکر قهرمانی خواهند بود.

در هفته سی و دوم  لالیگا، از ساعت 16:30 لوانته در خانه پذیرای رئال بتیس خواهد بود و ویارئال نیز از ساعت 19:30 به مصاف والنسیا می‌رود. از ساعت 22 نیز گرانادا به در خانه مقابل ایبار صف‌آرایی می‌کند. در حساس ترین بازی این هفته از ساعت 00:30 اسپانیول در خانه پذیرای زیدان و شاگردانش خواهد بود. رئال مادرید با توجه به تساوی شب گذشته بارسلونا مقابل سلتاویگو فرصت این را دارد تا با پیروزی در این بازی فاصله خود در صدر جدول را با بارسلونا به 2 امتیاز برساند، و خیال خود را بابت صدرنشینی راحت نماید.

از هفته بیست و هشتم سری‌آ از ساعت 19:45 دقیقه روسونری در حساس ترین بازی این هفته پذیرای رم در سن‌سیرو خواهد بود. رم با 48 امتیاز در رتبه پنجم قرار دارد و میلان با 39 امتیاز در رتبه هشتم. از ساعت 22 نیز ناپولی در خانه به مصاف اسپال می‌رود و اودینزه در خانه مقابل آتالانتا قرار می‌گیرد. همچنین سامپدوریا به مصاف بولونیا  خواهد رفت و ساسولو در مقابل هلاس ورونا صف آرایی می‌کند. از ساعت 00:15 نیز پارما در خانه میزبان شاگردان کونته در اینترمیلان خواهند بود.

در مرحله یک چهارم نهایی FACUP از ساعت 16:30 شفیلد در خانه پذیرای آرسنال خواهد بود و از ساعت 19:30 نیز لسترسیتی در کینگ پاور مقابل چلسی قرار می‌گیرد. همچنین شاگردان پپ گواردیولا در منچسترسیتی از ساعت 22 در خانه نیوکاسل به مصاف این تیم خواهد رفت.

در هفته چهارم مسابقات لیگ نروژ میوندالن که در 3 بازی قبلی سوشا مکانی را در درون دروازه خود قرار داده بود در ساعت 20:30 به مصاف کریستین سون خواهد رفت. مکان تا کنون در این فصل موفق به ثبت دو کلین شیت شده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز