خبرگزاری کار ایران

روشن: غلامی اخراج نمی شد استقلال بازی را نمی‌باخت / کار استقلال برای قهرمانی خیلی سخت شد

asdasd
کد خبر : ۹۳۲۵۳۲

پیشکسوت استقلال به تجربه در این مواقع اشاره دارد و می‌گوید اگر هر سرمربی و یا مربی تجربه کافی داشته باشد به این مشکل نمی‌خورد.

حسن روشن پیشکسوت استقلال در گفت وگو با ایلنا می‌گوید استقلال به لحاظ روحی روانی در بازی با فولاد خوب نبود و برای همین بازی را واگذار کرد. روشن به مدافع اخراجی استقلال هم اعتراض می‌کند و می‌گوید دلیل نداشت که غلامی مقابل هجده‌قدم حریف خطا کند تا کارت دوم را بگیرد و به تیم ضربه بزند. 

استقلال شروع خوبی نداشت و درحالی‌که بازی را از حریف جلو بود واگذار کرد؟

بازی اول  بعد از 4 ماه بسیار سخت است. متأسفانه استقلال هم خوب بازی نکرد. روز خوبی برای استقلال در اهواز رقم نخورد. شاید اینگونه بگویم بهتر است استقلال به لحاظ روحی روانی خوب نبود و باخت. وقتی می‌گویم روحی روانی خوب نبود به این دلیل است، تیمی که 3 اخراجی می‌دهد یعنی شرایط مطلوبی ندارد. شما دیدید  بعد از اخراج سوم کار سخت‌تر شد و بعد گل دوم را خورد و درنهایت هم نتوانست برنده از زمین بیرون بیاید.

برخی از پیشکسوت‌های استقلال گفته‌اند فرهاد مجیدی درصحنه اخراج کریمی باید خویشتن‌داری می‌کرد و نباید وارد زمین می‌شد نظر شما چیست ؟

هرچقدر دوران و عمر مربیگری شما طولانی‌تر باشد می‌توانید عمل کرد بهتری در مواجهه با شرایط بحرانی داشته باشید حالا شما هرچقدر اسمت بزرگ باشد و یا اینکه کار فنی شما خیلی خوب باشد. بازهم تأکید می‌کنم چیزی هست به نام تجربه که باعث می‌شود شما در مواقع لازم تصمیم درست بگیرید.   

خیلی از کارشناسان عقیده دارند اخراج عارف غلامی ضربه سنگینی به استقلال زد چراکه اگر او اخراج نمی‌شد شاید استقلال بازنده نمی‌شد ؟

 معتقدم که اخراج عارف غلامی به تیم ضربه سنگینی زد. متأسفانه غلامی پشت محوطه جریمه فولاد یک خطای بی‌مورد انجام داد و سپس به داور اعتراض کرد که باعث شد اخراج شود. اعتراض بی‌مورد او و اخراج باعث شد کار استقلال خیلی سخت‌تر شود. اگر او اخراج نمی‌شد، استقلال بازی را نمی‌باخت 

به نظرتان استقلال  شانس قهرمانی دارد ؟

کار استقلال برای قهرمانی خیلی سخت شد. فکر می‌کنم از این به بعد باید تمرکزشان را برای سهمیه آسیایی بگذارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز