خبرگزاری کار ایران

سراج: بازی فردا کیفیت خوبی نخواهد داشت/ 7 بازیکن اصلی خود را نداریم

asdasd
کد خبر : ۹۳۲۴۸۴

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از غیبت تعداد بی‌شماری از بازیکنان اصلی این تیم سخن گفت.

به گزارش ایلنا، بهنام سراج در نشست خبری پیش از بازی با پارس‌جنوبی جم، اظهار داشت: با شرایط موجود احساس می‌کنم بازی از کیفیت خوبی برخوردار نباشد. با توجه به تمریناتی که ما کردیم و شرایطی که تیم ما دارد و همچنین از تیم پارس جنوبی با خبر هستیم، حس می‌کنم از نظر بدنی کیفیت لازم را نداشته باشد. با اینحال فقط دنبال سه امتیاز هستیم تا خودمان را بالای جدول حفظ کنیم. 

سراج ادامه داد: با توجه به نتایجی که از قبل رقم خورده بود و امتیازاتی که تیم‌ها دارند باید ببریم تا در کورس بمانیم. در دوهفته اول یک ماه گذشته تمرینات خوبی را به خاطر تست‌های کرونا نداشتیم. اما در دوهفته گذشته خیلی خوب تمرین کردیم. یکی دو بازی تدارکاتی کردیم و به نقاط ضعف و قوت خودمان پی بردیم. تمریناتمان را بر اساس همان بازی‌ها برنامه ریزی کردیم، منظم تر شد و الان برای گرفتن سه امتیاز بازی فردا آماده‌ایم.

سرمربی نفت آبادان در مورد غایبان تیمش، عنوان کرد: متاسفانه ما ۷ بازیکن اصلی‌مان را نداریم. دو کرونایی و سه بازیکن ۴ اخطاره داریم. بختیار رحمانی و فاخر تهامی هم مصدوم هستند و نمی‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم.

وی در مورد احتمال مصدومیت‌ها در ادامه مسابقات لیگ برتر، گفت: تمرینات نشان داده که مصدومیت هست. قطعا مسابقات شروع بشوند خیلی از بازیکنانی که در این چند بازی، بازی می‌کنند را نداریم. الان مشخص نیست ولی قطعا اتفاق می‌افتد. یکی از بهترین و سالمترین بازیکنان که از نظر اخلاقی و شرایط زندگی، سالم است، محمد انصاری پرسپولیس است. او در تمرین مصدوم‌ شد و پنج‌شش ماه باید در خانه بخوابد.

سراج تصریح کرد: هیچکدام نمی‌توانستیم کاری‌کنیم چون بعد از سه‌چهار ماه باید در دو سه هفته بازیکنان را آماده می‌کردیم. باید به اجبار در مسابقات شرکت کنیم. رحمانی و تهامی را در تمرین ساده از دست دادیم. نه دست بازیکن است نه دست مربی، تمرینات خیلی معمولی را انجام دادیم اما بر اثر فشاری که به بدن می‌آید و به خاطر ناآماده بودن، قطعا مصدومیت به وجود می‌آید. هرچه مسابقات فشرده‌تر شوند، مصدومیت‌ها هم بیشتر می‌شود.

سرمربی نفت آبادان در مورد اینکه آیا به تیمش برای رسیدن به نتایج بهتر فشار بیشتری می‌آورد یا نتایج برایش دیگر اهمیتی ندارند، اظهار داشت: طبق برنامه‌ای که داشتیم، باشگاه ما به دنبال گرفتن سهمیه آسیایی است. هرچند که بسیار سخت است. سهمیه آسیایی روند رو به رشدی می‌خواهد. پتانسیلی می‌خواهد که شاید واقعا الان آن شرایط را نداشته باشیم.

سراج افزود: ما در مسائل جزیی مالی مشکل داریم. نه از طرف وزارت نفت حمایت می‌شویم و نه اسپانسر به خصوصی داریم. البته منطقه آزاد کمکی می‌کند اما برای تیمی که می‌خواهد به آسیا برود این‌ها جزیی و کم است. اما با توجه به شرایط جدول دنبال این هستیم که بهترین نتایج را بگیریم. شاید نتوانم قول کسب سهمیه بدهم اما به دنبال بهترین نتایج هستیم.

وی اضافه کرد: اگر نتیجه بگیریم، سهمیه آسیایی هم می‌گیریم. اگر بازی فردا را با سه امتیاز تمام کنیم انگیزه‌ای برای ما می‌شود که در ادامه با انگیزه بیشتری کار کنیم. نه اینکه بگویم اگر نتیجه نگیریم دیگر کار نمی‌کنیم ولی برای ماندن در این جایگاه و رسیدن به ۳۶ امتیاز که مدنظر ما است، قطعا انگیزه بیشتری داریم و در ادامه به ما خیلی کمک می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز