خبرگزاری کار ایران

حرف‌های ضد و نقیض بهاری درخصوص وضعیت نود ارومیه و اخراج بازیکنان از هتل!

asdasd
کد خبر : ۹۳۲۴۸۲

مدیرعامل تیم فوتبال نود ارومیه در مصاحبه‌ای عجیب اظهار داشته که تاکنون 45 درصد از قرارداد بازیکنان این تیم پرداخت شده است.

به گزارش ایلنا، یحیی بهاری مدیر عامل تیم فوتبال نود ارومیه در گفت و گو با برنامه رادیویی گل طلایی به استعفای بیات‌لو سرمربی این تیم اشاره کرد و گفت: پس از استعفای سرمربی توسط کمک‌مربی این تیم در برابر تیم تراکتور آماده شدیم.

وی افزود: پس از این بازی، بازیکنانمان اعتصاب کردند و ما نیز به آنان قول دادیم که از شنبه به پرداختی ها رسیدگی می‌کنیم و از بازیکنان خواستیم باتوجه به نزدیکی مسابقات روی تمریناتشان تمرکز کنند.

وی ادامه داد: یکی از دلایل اعتصاب بازیکنان در خصوص بازگشت بیات‌لو بود و ما به آنان قول بازگشت ایشان را دادیم چرا که دلایل استعفای ایشان رسیدگی به حق و حقوق بازیکنان بود. 

بهاری دلیل دیگر اعتصاب بازیکنان را مسائل مالی برشمرد و افزود: در خصوص مسائل مالی نیز مقرر کردیم که روز شنبه به این موضوع نیز رسیدگی می‌شود بنابر این از ۵ شنبه مقرر کردیم که بازیکنان سر تمرینات حاضر شوند اما این امر محقق نشد.

بهاری به اعتراض بازیکنان غیر بومی این تیم اشاره کرد و گفت: روز پنجشنبه نیم ساعت قبل تمرین بازیکنان غیربومی اعلام کردند که حاضر نخواهند شد و مدیریت باشگاه اعلام کرد که ۳ نفر از بازیکنان سر تمرین حاضر نشوند تا بعد از بازی با تیم سیرجان وضعیت آنان تعیین شود. این تصمیم به عهده باشگاه است و سایرین نباید در این تصمیم دخالت کنند.

مدیر عامل تیم فوتبال نود ارومیه تصریح کرد: تا کنون ۴۵ درصد از مبلغ را پرداخت کردیم این در حالی‌ست که سایر تیم ها نصف این مبلغ را پرداخت نکردند.

در ادامه؛ سید مهدی اسلامی دروازه بان تیم نود ارومیه با اشاره به دلیل استعفای بیات‌لو اظهار کرد: بیات‌لو برای تیم نود ارومیه خود را فدا کرد تا بازیکنان به حقوقشان برسند.

وی درباره دریافتی بازیکنان این تیم گفت : ما تاکنون ۳۲ درصد دریافتی داشته ایم.

اسلامی درباره ماجرای تخلیه کردن هتل تاکید کرد: دیشب مسئول هتل به ما اطلاع داد که آقای بهاری به ما دستور داده است که شما هتل را تخلیه کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز