خبرگزاری کار ایران

حمایت سعادتمند از مجیدی و بازیکنان استقلال

asdasd
کد خبر : ۹۳۲۲۹۵

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران شایعات پیرامون عدم حمایت باشگاه از کادرفنی و بازیکنان این تیم را تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا، احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال در گفت‌وگو با رسانه رسمی این باشگاه گفت: با همه توان مدیریتی‌ام از بازیکنان و کادر فنی حمایت می‌کنم. متاسفانه دشمنان استقلال که از هر فرصتی برای لطمه زدن به آرامش و همدلی این تیم استفاده می‌کنند، بعد از بازی با فولاد دست به انتشار شایعاتی منفی نمودند که این موضوع را قویا تکذیب کنم.

او افزود: من با تمام وجود از کادرفنی استقلال و بازیکنان با تعصب این تیم حمایت می‌کنم. هنوز چیزی تمام نشده و درست است که کار در لیگ برتر سخت‌تر شده ولی فراموش نکنیم ما دو جام دیگر یعنی حذفی و آسیایی را هم در پیش داریم و ایجاد جو منفی ناشی از انتشار شایعات، نه تنها مانع از موفقیت ما در لیگ، بلکه مانع از موفقیت ما در دو جام دیگر هم می‌شود.

مدیرعامل استقلال در پایان اضافه کرد: مجموعه تیم استقلال، مجموعه‌ای متحد است که با قدرت به آینده نگاه می‌کند و حمایت هواداران از این تیم، اتحاد درونی باشگاه را هم تقویت می‌کند. از حامیان و صاحبان اصلی باشگاه که همانا هواداران عزیز هستند، می‌خواهم بیش از گذشته از تیم خودشان حمایت کنند و ایمان داشته باشند با همه وجود تلاش خواهیم کرد در یک تیم منسجم، تمامی مشکلات را برطرف نماییم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز