خبرگزاری کار ایران

گلمحمدی: 30 ساعت دیگر وضعیت بیرانوند مشخص می‌شود / کار سختی مقابل پیکان خواهیم داشت

asdasd
کد خبر : ۹۳۲۲۶۱

سرمربی تیم پرسپولیس تهران دیدار مقابل پیکان تهران را یک بازی دشوار می‌داند.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس تهران با از سرگیری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران فردا در ورزشگاه شهدای شهرقدس به مصاف پیکان تهران می‌رود. پس از صحبت‌های ویسی، یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس تهران در نشست خبری حضور یافت و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

سرمربی پرسپولیس که نشست خبری آنلاین خود در سالن سازمان لیگ برگزار می‌کرد در ابتدای صحبت‌هایش گفت: خیلی خوشحال هستم بعد از مدت‌ها در خدمت شما هستم. خوشحالم بعد از 4-3 ماه دوباره فوتبال جریان دارد. شخصا با فوتبال زده هستم و ما فوتبالی‌ها بدون آن می میریم. شرایط سختی را تجربه کردیم و اولین بار در تاریخ فوتبال این اتفاق می افتد. خداراشکر با تصمیم گیری عاقلانه فوتبال جریان پیدا کرد و اگر غیر از این بود فوتبالیها ضرر می کردند و به مشکلات زیادی بر می‌خوردند.

وی ادامه داد: ما یک ماه است که تمرین می‌کنیم. سعی کردیم در این یک ماه تمرینات خوبی از نظر آمادگی بدنی و تاکتیکی پشت سر بگذاریم و به شرایط خوب برسیم. 4 بازی تدارکاتی خوب داشتیم اما هیچ تیمی نمی تواند بگوید صد درصد آماده مسابقات است. برای رسیدن به شرایط خوب باید چند بازی بگذرد. فکر می کنم فردا مقابل تیم باانگیزه و در انتهای جدول به دنبال امتیاز و فرار از این شرایط است، انگیزه مضاعفی خواهند داشت و کار سختی پیش روی ما خواهد بود. ضمن اینکه چند بازیکن ما مشکلاتی بابت مصدومیت و محرومیت داشتند. استوکس خیلی وقت است جدا شده و اوساگوآنا نتوانسته بیاید و مشکل پروازی دارد. بشار رسن دیر اضافه شد، مصدومیت محمد انصاری است که واقعا جایش خالی است و برایش آرزوی سلامتی دارم. مهدی ترابی هم محروم است و در این بازی او را نداریم. اما بچه ها در این چند وقت انگیزه بالایی از خود نشان دادند و فوق العاده بودند. من خیلی به نتیجه بازی امیدوار هستم و انشاالله با دعای خیر هواداران به نتیجه خوبی برسیم.

یحیی گل محمدی درباره اینکه برای دفاع چپ چه برنامه‌ای خواهد داشت، گفت: خوشبختانه محمد نادری از روز گذشته به تمرینات اضافه شد و مشکلی ندارم.

گلمحمدی: 30 ساعت دیگر وضعیت بیرانوند مشخص می‌شود / کار سختی مقابل پیکان خواهیم داشت

وی درباره بیرانوند نیز گفت: درباره این موضوع اطلاعات زیادی ندارم و بستگی به تیم بلژیکی دارد که به چه شکل می‌خواهد او را به این کشور بیاورد و همه چیز بستگی به او دارد.  

سرمربی پرسپولیس درباره عدم حضور تماشاگران گفت: شرایط خاصی است و در هر صورت باید با این شرایط عادت کنیم. خیلی دوست داشتیم که تماشاگران و هواداران حضور داشتند و با حضور آنها بازیکنان انگیزه مضاعفی می‌گرفتند. در نبود آنها مطمئنا تیم پرسپولیس ضرر می کند چرا که بیشتر هوادار را در ایران و آسیا دارد و می‌توانست به سود ما باشد اما انرژی مثبتی طی چند وقت اخیر در فضای مجازی به ما دادند و ما تلاش می کنیم نتیجه خوبی بگیریم.

یحیی درباره اینکه آیا با شرایط کنونی به بیرانوند در بازی فردا بازی خواهد رسید گفت: الان نمی‌توانم چیزی بگویم و بهتر است 28 تا 30 ساعت دیگر منتظر بمانید.

هیچ مذاکره‌ای با هیچ بازیکنی نداشتم. ما الان 11 مسابقه خیلی حساس و سرنوشت ساز در پیش داریم و اصلا نمی‌خواهم وارد فضای نقل و انتقالاتی شوم تا تمرکز خودم و بازیکنان برهم بخورد. هیچ دلیلی ندارد با این صحبت ها وارد حاشیه شویم. این صحبت ها از جایی می آید که به دنبال حاشیه سازی هستند. بحث سیدجلال را کرده بودند که اصلا صحت ندارد که قرار است از جمع ما برود که البته باید بگویم زاییده ذهن کسانی است که می خواهند برای ما حاشیه درست کنند و به آن توجهی نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز