خبرگزاری کار ایران

توضیح گل‌محمدی درباره مذاکره پرسپولیس با کریم انصاری‌فرد

asdasd
کد خبر : ۹۳۲۱۶۸

سرمربی پرسپولیس در مورد خبر مذاکره با کریم انصاری‌‎فرد واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس در طول لیگ نوزدهم مشکلات زیادی در خط حمله داشت و خرید ناموفق جونیور براندائو که به قطع همکاری زودهنگام منجر شد و بعد از آن جذب استوکس و اوساگوانا که اولی به دلیل عدم پایبندی به قراردادش از تیم جدا شد و دومی هم نتوانسته از لحاظ فنی رضایت کادر فنی را جلب کند.

از همین رو آنچه مشخص است پرسپولیس در پنجره تابستانی به دنبال جذب یک مهاجم خواهد بود و خرید بازیکن در این پست در اولویت باشگاه قرار دارد.

چند روز قبل بود که رسانه قطری خبر از مذاکره پرسپولیس برای جذب کریم انصاری فرد، مهاجم ایرانی السیلیه داد و حالا این موضوع با واکنش سرمربی پرسپولیس روبرو شده است.

سرمربی پرسپولیس در گفتگویی با رادیو جوان در مورد بحث حضور انصاری‌فرد در این تیم گفت: چند جلسه با باشگاه درباره نقل و انتقالات داشتم و خیلی اصرار داشتند که لیست نفرات فصل بعد را از الان بدهیم و نفراتی که از جمع ما جدا می‌شوند را معرفی کنیم. این یک کار حرفه‌ای است که باشگاه انجام بدهد و از سرمربی لیست خرید بخواهد اما من گفتم تا بازی ها تمام نشده وارد نقل و انتقالات نخواهیم شد و اینقدر بازی‌ها حساس هست که دلیلی ندارد از الان ذهن بازیکنان را درگیر این مسائل کنیم. هیچ صحبتی با کریم انصاری‌فرد نشده. او بازیکن بزرگی است و هر تیمی دوست دارد از ایشان استفاده کند اما تا این لحظه صحبتی با او نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز