خبرگزاری کار ایران

کری‌خوانی هافبک پیکان برای پرسپولیس: منتظر یک سورپرایز کوچک باشید!

asdasd
کد خبر : ۹۳۲۱۱۵

هافبک تیم پیکان امیدوار است در دیدار فردا بردهای این تیم آغاز شود تا در مسابقات پیش رو آنها برای بقا در لیگ برتر با حداکثر امتیاز تلاش کنند.

سعید واسعی در گفتگو با ایلنا درباره آمادگی بازیکنان پیکان پیش از بازی مقابل پرسپولیس تهران گفت: خداراشکر شرایط به طوری پیش رفته که ما دوباره برای برپایی مسابقات آماده هستیم و باید مقابل تیم بزرگی مانند پرسپولیس بازی کنیم. طبیعتا تیم ما انگیزه‌های خاص خودش را دارد و در جدول رده بندی جایگاه ما و پرسپولیس قابل مقایسه نیست. آنها با اختلاف در صدر جدول هستند اما ما با تمام انگیزه به میدان می‌رویم تا در ورزشگاه خودمان به سه امتیاز برسیم.

واسعی درباره شرایط پیکان اضافه کرد: چند هفته‌ای است که تمرینات را سپری کردیم و آماده سازی گروهی را انجام دادیم. بازی‌های تدارکاتی خوبی هم مقابل استقلال و شهرخودرو مشهد انجام دادیم. بازی‌های مناسبی را به نمایش گذاشتیم و خداراشکر که شکست هم نخوردیم و روحیه باخت از ما گرفته شده است. آقای ویسی روحیه باخت را از بین برده‌اند و این نکته مثبتی است که امیدواریم مقابل پرسپولیس هم برنده باشیم.

هافبک تیم پیکان درخصوص افزایش میزان مصدومیت بازیکنان در بازگشت به تمرینات اضافه کرد: بله ما چند بازیکن مصدوم داریم و بعضی از بازیکنان هم می‌بینیم که دچار مصدومیت‌های جزئی می‌شوند. به هر حال بازیکنان یک مدت از تمرینات دور بودند و فشار بدنسازی به آنها شوک می‌دهد. به هر حال ما برای سه امتیاز می‌جنگیم تا شرایط تیم را تغییر بدهیم.

واسعی با اشاره به برگزاری بازی بدون تماشاگر گفت: از آنجایی که تیم ما آنچنان تماشاگر ندارد و بیشتر بازیکن‌ساز است ما امیدواریم که در شرایط برابر اکنون که پرسپولیس از حضور طرفدارانش محروم است، بازی کنیم. ما سعی می‌کنیم بدون تماشاگر نتیجه بازی را به سود خودمان رقم بزنیم. 

بازیکن پیکان درخصوص گلزنی در مسابقه رفت و شادی گلی که انجام داده بود، افزود: من واقعا نمی‌دانم چرا شادی گلی که ناگهانی انجام دادم به این اندازه جنجالی شد. قصدی نداشتم و الان به این موضوع فکر می‌کنم که اگر دوباره مقابل پرسپولیس گلزنی کنم، که به این موضوع امیدوارم چه واکنشی داشته باشم و اینطور بگویم که یک سورپرایز کوچک برای پرسپولیس دارم که با کمک همبازیان و اعتماد کادرفنی ان شاالله عملی شود.

سعید واسعی همچنین درباره جایگاه تیم پیکان در جدول رده بندی گفت: ما یکی از بهترین خط حمله‌های لیگ را در اختیار داریم اما متاسفانه شانس چندان با ما یار نبوده تا بتوانیم نتایج که درخور شان تیم پیکان است را به آن صورت کسب کنیم. مطمئنیم که اصلا به سقوط کردن فکر نمی‌کنیم و ما دیگر به باخت فکر نمی‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز