خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت مصدومیت طلایی‌پوشان؛

سپاهان با 5 غایب در مصاف با گل‌گهر؛ وضعیت نامشخص استنلی کی‌روش

asdasd
کد خبر : ۹۳۲۰۸۲

سپاهان در حالی به مصاف گل گهر می‌رود که 5 بازیکن خود را در اختیار ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر باید در اصفهان میزبان گل‌گهر سیرجان باشد.

طلایی‌پوشان در حالی به مصاف حریف سیرجانی می‌روند که برخلاف هفته‌های گذشته و شروع تمرینات، چند بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند.

عزت‌اله پورقاز و گئورگی گولسیانی، دو مدافع میانی سپاهان که با مصدومیت طولانی مدت مواجه شده بودند و پیش از این عنوان شده بود فصل را از دست داده‌اند ولی تعطیلی طولانی مدت لیگ به سود آنها تمام شده و می‌توانند در 4-5 هفته پایانی فصل تیمشان را همراهی کنند ولی هنوز آماده بازی نیستند. در این میان گولسیانی همچنان در کشور خود گرجستان مشغول کارهای درمانی است و به ایران بر نگشته است.

علاوه بر این دو نفر، امید نورافکن، مهدی ترکمان و محسن مسلمان که در دیدار تدارکاتی اخیر مقابل فجرسپاسی هم بیرون نشسته بودند، برخلاف اینکه گفته می‌شد به دیدار با گل‌گهر می‌رسند در این بازی غایبند و از هفته آینده می‌توانند به ترکیب اصلی برگردند.

کی‌روش استنلی، مهاجم برزیلی سپاهان هم مصدومیت ندارد ولی به دلیل دیر اضافه شدن به تمرینات گروهی از آمادگی بدنی کامل به دور است و بازی دادن به او مقابل گل گهر از ابتدا ریسک است و باید دید کادرفنی سپاهان چنین ریسکی در قبال او انجام می‌دهند یا نه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز