خبرگزاری کار ایران

بررسی کارنامه نظرمحمدی و دست نشان در سپیدرود: یک تغییر غیر عاقلانه!

asdasd
کد خبر : ۹۳۲۰۴۳

تیم فوتبال سپیدرود بازی عقب افتاده اش برابر هوادار را در در خانه واگذار کرد تا متحمل چهارده باخت از بیست و شش بازی خود بشود و بیشتر از تمامی فصل ناقوس سقوط را بالای سر خود ببیند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، رشتی‌ها فصل را با نظرمحمدی آغاز کردند اما وی در پایان هفته سیزدهم پس از شکست سپیدرود برابر رقیب همشهری اش داماش، توسط افشین ناظمی برکنار شد و جای خود را به نادر دست نشان داد و سیزده هفته هم تا امروز دست نشان سکان هدایت تیم سرخ پوش گیلانی را در دست داشته است.

حالا زمان مناسبی است که کارنامه دو مربی را در حالتی مساوی از نظر تعداد بازی مورد بررسی قرار دهیم و البته در این سنجش در می یابیم که نه تنها این تعویض مربی مفید به فایده نبوده که وضعیت سپیدرودی‌ها را در جدول بحرانی تر هم کرده است.

سپیدرود با علی نظرمحمدی 13 بار به میدان رفته که 6 بازی را میزبان و 7 مسابقه را مهمان بوده و در مجموع از 4 برد، 3 تساوی و 6 باخت 15 امتیاز کسب کرد و 13 بار گلزنی کرد و 17 گل از خط دروازه اش عبور کرده بود و با این کارنامه در پایان هفته سیزدهم در سکوی 12 جدول حضور داشت که توسط افشین ناظمی از این سمت برکنار شد و جای خود را به مربی سابقش نادر دست نشان داد.

دست نشان کار خود را از هفته چهاردهم با 5 باخت پی در پی آغاز کرد و نخستین پیروزی سپیدرود با وی در هفته نوزدهم رقم خورد. در مجموع تا امروز سپیدرود با نادر از سیزده مسابقه با 3 برد، 2 تساوی و 8 باخت تنها 11 امتیاز کسب کرد، که 7 تا آنها را در خانه و 6 بازی را خارج برگزار کرد و در برابر 10 گلی که به ثمر رساند دو برابرش یعنی 20 گل از خط دروازه اش عبور کرد تا در رتبه شانزدهم جدول 18 تیمی لیگ دسته اول جا خوش کند.

در ادامه بررسی کارنامه دو مربی به وضعیت بازیکنان و نقل و انتقالات آنها می رسیم. نظرمحمدی در شرایطی سرمربی سپیدرود شده بود که این تیم پس از سقوط تقریبا تمامی بازیکنانش را از دست داده بود و او مجبور شد تا یک تیم کامل از درون دروازه تا نوک حمله را جمع و جور کند و طبیعتا در چنین شرایطی ضریب خطا هم بالا می رود.

با ورود دست نشان به سپیدرود وی در نیم فصل از جمع بازیکنان منتخب سرمربی سابق بیش از 9 بازیکن به نام های سید مهدی اسلامی، امید سام کن، محمدرضا زینال خیری، مجتبی محبوب مجاز، میثم فردوسی، احسان پیرهادی، امیر تیزرو، میلاد تولایی و ایمان شوریابی را از این تیم کنار گذاشت.

دست نشان با اختیار تامی که مدیریت به باشگاه به او داده بود 7 بازیکن به نام های میکاییل ایمن تراج، بابک عبدالله زاده، محمد شادکام، فرزاد محمدی، ابوالفضل قربانی، میثم کریمی و وحید سبزی را به سپیدرود اضافه کرد و سه بازیکن دیگر نام های امیرحسین نادم به دلیل مصدومیت، حامد آقایی و قدیر آقاجانی به دلایل فنی پس از مدت کوتاهی قرارداد آنها فسخ شد.

حالا در پایان هفته بیست و ششم در حالی که سپیدرود باید 8 مسابقه دشوار با تیم‌های قشقایی، گل ریحان، مس کرمان و بادران در خارج از خانه و با ملوان، داماش، خوشه طلایی و فجرسپاسی در خانه را برگزار کند بیشتر از همیشه در وضعیت بحرانی قرار دارد و فشار و اعتراض هواداران به مدیریت باشگاه در گروه‌های مجازی برای کنار گذاشته شدن دست نشان بیشتر از همیشه شده است.

تغییری که باید دید آیا اتفاق می‌افتد یا نه و اگر به وقوع بپیوندد مثل جابجایی دست نشان با نظرمحمدی به ضرر سپیدرود خواهد بود یا این بار برخلاف دفعه قبل چاره ساز می‌شود؟ فقط نباید فراموش کرد که ناظمی برای انتخاب تصمیم درست فرصت زیادی ندارد و دیر بجنبد در تیمی که مدت‌هاست مالکش استعفا داده و شرایط مالی مناسبی ندارد، قربانی نخست خود او خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز