خبرگزاری کار ایران

توضیح بهنام ابوالقاسمپور درباره اتهام فرهاد مجیدی:

همه می‌دانند که دشمن سیدعلی هستم/ در عکس مدنظر فرهاد مجیدی، برای آشتی کنان رفته بودیم

asdasd
کد خبر : ۹۳۱۹۴۰

بهنام ابوالقاسمپور به توضیح درباره تصویر منتشر شده از خود در فضای مجازی در کنار سیدعلی پرداخت که با اتهامی از سوی فرهاد مجیدی همراه شده است.

بهنام ابوالقاسم پور، بازیکن سابق پرسپولیس تهران در گفتگو با ایلنا درباره پست اخیر فرهاد مجیدی در اینستاگرام گفت: بازی پرسپولیس و تراکتور سه سال پیش بود. زمانی که پخش زنده تلویزیونی بودم و پرسپولیس باخت. من گفتم که سیدعلی در حد و اندازه لیگ برتر نیست.

او ادامه داد: سید علی در واکنش به صحبت‌های من گفته بود من را بزرگ کرده است و همین مسأله باعث دعوای ما شد. من آن موقع رئیس تربیت بدنی شهرری بودم و فشار آوردم که از آن پست او را برکنار کنند. علی خسروی آمد و ما را آشتی داد.

ابوالقاسم پور در ادامه صحبت‌هایش با ایلنا درباره اتهامی که متوجه او برای ارتباط با سیدعلی و جواد نکونام شده اینطور توضیح می‌دهد: می‌توانید این را از خسروی هم سوال کنید. من رابطه خوبی با سیدعلی ندارم و همه می‌دانند که دشمن او هستم. بروید سوال کنید و همه می‌دانند که چند جلوی پست او را هم گرفته‌ام. در این باره از خسروی سوال کنید و او بهتر این ماجرا را می‌داند. من حتی بازی استقلال را ندیدم و نمی‌دانم داستان داوری و این‌ها چه بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز