خبرگزاری کار ایران

بهتر است هرکس روی تیمش تمرکز کند

علوی: در سکوت تلاش می‌کنیم تا به موفقیت بزرگ برسیم

asdasd
کد خبر : ۹۳۱۸۵۷

تیم فولاد این هفته موفق شد در خانه استقلال را شکست بدهد و در دیدار. آتی خود میزبان ماشین‌سازی تبریز خواهد بود.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، سید محمد علوی سرپرست تیم فولاد درباره صحبت‌های سرپرست استقلال و اعتراض به داوری تیم مقابل گفت: باور کنید نمی‌دانم چرا اعتراض می‌کنند، تمام صحنه‌ها واضح است، کارشناسان داوری می‌گویند داور کار صحیح را انجام داده اما بازهم صحبت‌هایی می‌شود. دلایل کارت‌های قرمز استقلالی‌ها روشن است و فکر می‌کنم بهتر باشد به جای مصاحبه، هرکس تمرکزش را روی تیم خودش بگذارد. در اینکه تیم آنها عصبی بود شکی نیست، اینکه عصبانیت از گرما بوده و یا ناآمادگی یا مسأله دیگر را باید خودشان بررسی کنند.

وی افزود: آقای رمضانی فوتبال بازی کرده است و می‌داند ضربه عمد بدون حضور توپ، چه جریمه ای دارد. به هرحال وقتی مصاحبه دوستان را می‌خوانیم نمی‌دانیم درباره کدام صحنه‌ها صحبت می‌کنند، شاید آن‌ها این بازی را ندیده‌اند و اگر می‌خواهند تا فیلم بازی را برایشان بفرستیم. سوال من از دوستان این است چرا کسی درباره خطایی که به سود استقلال گرفته شد و همان توپ وارد دروازه ما شد حرفی نمی‌زند؟ آیا زمانیکه ما گل خوردیم اعتراض خاصی کردیم؟ ما تنها تلاش کردیم تا به حقمان برسیم.

علوی همچنین گفت: تیم ما اردوی خوبی در تهران داشت، ادامه آن را در اهواز گذراندیم و بدون توجه به حواشی، کارش را انجام می‌دهد. بازی با استقلال برای ما تمام شد و به فکر بازی‌های آینده هستیم تا به هدفمان که شادی هواداران خونگرممان است، دست یابیم. تیم ما در سکوت تلاش می‌کند تا به موفقیت‌های بزرگ برسد. 

وی در انتها گفت: جا دارد از آقای آذری و دیگر مسئولین باشگاه برای آمادگی ورزشگاه جهت میزبانی تشکر کنم، فکر می‌کنم ورزشگاه فولاد در دیدار مقابل استقلال نمره کامل گرفت و می‌تواند الگوی خوبی برای دیگر میزبانان باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز