خبرگزاری کار ایران

دلیل عجیب ۹ نفره شدن استقلال برابر فولاد؛

چرا غلامی مقابل فولاد اخراج شد؟

asdasd
کد خبر : ۹۳۱۵۴۲

بازیکن جوان تیم فوتبال استقلال یکی از بازیکنان اخراجی این تیم در دیدار مقابل فولاد خوزستان بوده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال تهران شب گذشته نتیجه بازی خارج از خانه مقابل فولاد خوزستان را در حالی با نتیجه دو بر یک واگذار کرد که ۹ نفره بود.

علی کریمی در اواخر نیمه اول با دریافت کارت قرمز مستقیم از سوی مهدی سیدعلی از زمین مسابقه اخراج شد و در نیمه دوم این عارف غلامی بود که با دریافت دو کارت زرد از زمین مسابقه اخراج شد تا کار شاگردان فرهاد مجیدی برای حفظ نتیجه تساوی دشوار باشد.

درحالیکه اغلب کارشناسان داوری اخراج علی کریمی در نیمه نخست به دلیل برخورد با بازیکن حریف را تصمیم صحیح داور مسابقه می‌دانند اما به همین شکل گمانه‌زنی‌های زیادی در دومین کارت زرد غلامی وجود دارد.

مدافع تیم استقلال تهران حوالی نقطه کرنر برای تصاحب توپ با بازیکن حریف درگیر بود که برخورد معمولی او موجب روی زمین افتاد بازیکن مقابلش شد.

پس از این صحنه داور تنها خطا اعلام کرده و دست به جیب نشده بود که واکنش تند غلامی و استفاده از الفاظ نامناسب موجب شد تا سیدعلی تصمیم بگیرد دومین کارت زرد را به او نشان بدهد و شماره ۵ استقلال از زمین اخراج شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز