خبرگزاری کار ایران

فرهاد مجیدی و علی کریمی علیه سیدعلی (عکس)

asdasd
کد خبر : ۹۳۱۴۳۰

سرمربی استقلال بعد از کارت قرمز هافبک تیمش با اعتراضات خود به عملکرد داور او نیز از نیمکت اخراج شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، افتتاحیه رقابت‌های لیگ برتر پس از شیوع ویروس کرونا با یک دیدار معوقه از هفته هفدهم رقابت‌ها میان فولاد و استقلال در اهواز از ساعت 21 امروز شروع شد و نیمه نخست آن با تساوی یک - یک به پایان رسید.

در دقیقه 45 مسابقه بود که علی کریمی در برخورد با محمد آبشک با آرنج به صورت وی ضربه زد و این صحنه از چشم داور مسابقه دور نماند و هافبک استقلال با کارت قرمز سید مهدی سیدعلی از زمین مسابقه اخراج شد تا استقلال به بازی 10 نفره به بیش از مدت یک نیمه محکوم شود.

این تصمیم داور مسابقه با عصبانیت فرهاد مجیدی همراه بود که تا قبل از آن هم اعتراض زیادی به عملکرد داور مسابقه داشت ولی در این صحنه اعتراض‌ها به اوج خود رسید و تذکرات هم فایده‌ای نداشت تا قاضی مسابقه مجبور شود سرمربی استقلال را هم با جریمه‌ای مشابه مواجه کند.

دو اخراج متوالی استقلالی ها تنش کنار زمین را بالا برد. مجیدی که باورش نمی شد در چند ثانیه اینطور با واکنش داور مواجه شده باشد، دست از اعتراض برنمی داشت و کار به جایی رسید که داود رفعتی ناظر مسابقه نیز به ماجرا ورود کرد تا بتواند مجیدی را آرام کند. در این شرایط اعتراض های نیمکت نشینان استقلال ادامه داشت و چند دقیقه ای این ماجرا به طول انجامید تا در نهایت مجیدی با همراهی سعید رمضانی راهی سکوهای ورزشگاه فولادآرنا شود.

در جریان این درگیری ها محمد دانشگر مدافع استقلال نیز از سیدعلی کارت زرد دریافت کرد و طولانی شدن موضوع باعث شد تا داور 12 دقیقه برای نیمه دوم وقت اضافه بگیرد.

 

فرهاد مجیدی و علی کریمی علیه سیدعلی (عکس)

 

حجم ویدیو: ۶۷۱.۴۰K | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۱۰ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز