خبرگزاری کار ایران

مجید جلالی در گفتگو با ایلنا:

پرسپولیس شانس اول قهرمانی است/ دستاورد کی‌روش بعد از 8 سال چه بود؟ / هر چه مسابقات طولانی تر شود مصدومیت‌ها شدیدتر خواهد شد/ گل گهر در لیگ باقی خواهد ماند

asdasd
کد خبر : ۹۳۱۳۰۷

مجید جلالی سرمربی باسابقه فوتبال کشورمان از شرایط این روزهای فوتبال کشورمان و گل گهر سیرجان گفت

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مسابقات لیگ برتر بعد از وقفه‌ای 120 روزه دوباره از سرگرفته می‌شود، از این رو گل گهرسیرجان در هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر دوشنبه نهم تیرماه از ساعت 20:45 در ورزشگاه امام علی سیرجان به مصاف سپاهان یکی مدعیان قهرمانی در لیگ نوزدهم خواهد رفت.

مجید جلالی سرمربی باسابقه گل گهر در خصوص آخرین وضعیت این باشگاه پیش از شروع مجدد لیگ برتر به ما گفت: ما در طول یک ماهی که تمرینات را از سرگرفته‌ایم  من به شخصه سعی کردم با وسواس و احتیاط زیادی با تیم کار کنم،  چون ما در طول این سه ماهی که بخاطر کرونا در قرنطینه بودیم، بازیکنان ما درحال تمرین بودند و ما به صورت آنلاین وضعیت آنها را چک می‌کردیم. به دلیل اینکه از روزی که بازی‌های لیگ تعطیل شد به ما گفتند مسابقات بین 10 تا 15 روز دیگر شروع خواهد شد. حتی یک بار به ما برای چهاردهم فروردین برنامه دادند. بنابراین ما مجبور بودیم تا برای بازیکنان برنامه تمرینی بفرستیم و بازیکنان ما به در این 3 ماه هیچ استراحتی نکرده‌اند. اکنون که تمرینات یک ماه است آغاز شده من به خوبی مشاهده میکنم که نه تنها در تیم ما بلکه در سایر تیم‌ها تمامی بازیکنان دچار فرسودگی جسمی و ذهنی شده‌اند به همین دلیل برخی از بازیکنان هنوز مسابقات شروع نشده مصدوم می‌شوند برای همین ما با حساسیت بالایی تمرینات را برگزار می‌کنیم.

وی در ادامه در خصوص برگزاری بازی‌های دوستانه و تاثیر آن بر روند آنها اظهار داشت: خداروشکر بازی به بازی روند تیمی ما از مسابقه اول با نساجی و بعد پرسپولیس و سایپا و در آخر شهر بابک راضی کننده بود تا ان‌شاالله هفته آینده به مصاف سپاهان برویم.

جلالی ادامه داد: امیداور هستم این بازی‌های به سرعت و سریع برگزار گردد تا از شر بازی‌های این فصل خلاص شویم. تا همین الان با احتساب تمرینات پیش فصل مسابقات لیگ نوزدهم 13 ماه به طول انجامیده و دست کم دو ماه زمان نیاز است تا مسابقات با این شرایط پایان پذیرد و این یعنی لیگ جاری 15 ماه زمان برده تا تمام گردد و این در فوتبال یک فاجعه محسوب می‌شود. از طرفی هم از نظر ذهنی و جسمی بازیکنان دچار خستگی مفرط خواهند شد و ما امیدوار هستیم مسابقات هر چه زودتر تمام شود تا بازیکنان به خوبی استراحت کنند.

سرمربی گل گهر در مورد اینکه برگزاری سریع مسابقات احتمال مصدومیت بازیکنان را بالا خواهد برد گفت : با همین شرایط نیز شما مشاهده می‌کنید مصدومیت‌ها زیاد است و وقتی بازیکنی در تمرینات زمین می‌خورد ما نگران هستیم تا مصدوم نشود، در هر صورت ما این مصدومیت‌ها را خواهیم داشت و به نظر من هر چه مسابقات طولانی تر شود مصدومیت‌ها شدیدتر خواهد شد. مخصوصا اینکه بازیکنان از نظر روحی خسته شده‌اند و این شرایط را بدتر می‌کند یک لیگ در حالت عادی از آغاز تمرینات پیش فصل تا هفته پایانی باید 10 ماه طول بکشد نه 15 ماه.

وی در مورد اینکه آیا با برگزاری لیگ موافق است یا خیر بیان کرد: به هر حال تاکنون درمانی برای این بیماری پیدا نشده است و ما نیز باید عادت کنیم تا با این ویروس زندگی کنیم.

مجید جلالی در مورد اینکه گل گهر در انتهای فصل در لیگ‌ باقی می‌ماند یا نه گفت: تمام تلاش و برنامه ریزی‌ها ما در راستای حفظ گل گهر در لیگ برتر است و قطعا این تیم در لیگ باقی خواهد ماند.

جلالی در خصوص حواشی اخیر ایجاد شده در مورد قرارداد ویلموتس و جدایی کی‌روش اعلام کرد: اینها همه غرامت سو مدیریت در فوتبال است که ما سال‌هاست درگیر آن هستیم. در چند سال اخیر میلیون ها دلار پول را بر باد دادیم و همچنان این موضوع ادامه دارد و تا زمانی که برای فوتبال کشور یک سیاست گذاری درستی نشود این ماجرا همچنان ادامه خواهد داشت. ماجرای کی‌روش و ویلموتس نمونه بارز از سو مدیریت در فوتبال ما می‌باشد. ما وقتی مربی را می‌آوریم که 8 سال در کشور ما کار می‌کند بالاخره باید بعد از 8 سال یک میراث و ساختاری از خود باقی بگذارد تا ما آن را دنبال کنیم. اگر ساختاری به جای نگذاشته شده یک بحث است و اگر از خود چیزی باقی گذاشته و ما آن را نابود کرده‌ایم یک بحث دیگر.

سرمربی سابق تراکتور در مورد شانس نخست قهرمانی در لیگ نوزدهم گفت: قطعا شانس پرسپولیس از سایر تیمها بیشتر است حتی اگر استقلال فولاد را شکست دهد و فاصله خود را با این تیم کم کند، جبران 8 امتیاز در 9 هفته کار چندان راحتی نخواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز