خبرگزاری کار ایران

واکنش سازمان لیگ به اظهارات مدیرعامل اسبق استقلال

asdasd
کد خبر : ۹۳۱۰۵۵

مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: زیر سوال بردن سازمان لیگ فوتبال ایران غیرمسئولانه است.

به گزارش ایلنا، فریبرز محمودزاده در گفت و گو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران اظهار داشت: امیر حسین فتحی مدیرعامل سابق باشگاه استقلال روز گذشته مدعی شد « قرارداد برخی از اعضای باشگاه استقلال از سوی سازمان لیگ فوتبال ایران لو رفته است. ایشان همچنین ادعا می کنند زمانی که دیگر مدیرعامل نبودند و عضو هیات مدیره بوده متوجه این مساله شده است. » سوال مهم اینجاست که جناب فتحی مدیرعامل سابق باشگاه چرا در همان زمان که مسئولیت در باشگاه استقلال داشتند این مساله را بیان نکردند و اکنون بعد از گذشت چندین ماه یکباره یادشان آمد که انگشت اتهام را به سوی سازمان لیگ نشانه بروند؟! که این خودش جای سوال است. 

وی ادامه داد: از سویی دیگر در سازمان لیگ فوتبال ایران قرارداد همه باشگاه ها، بازیکنان، مربیان موجود است و در این سال ها هیچ فردی مدعی نشده که قراردادها از سوی سازمان لیگ فوتبال لو رفته است ولی ظاهرا مدیرعامل سابق باشگاه استقلال برای اینکه فرافکنی کند خیلی راحت و بدون ارایه هیچ گونه سندی به سازمان لیگ اتهام می زند.

مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ تصریح کرد:  این اظهارات غیرمسئولانه قابلیت پیگیرد قضایی دارد و سازمان لیگ فوتبال ایران این حق را برای خود قائل است که  در محاکم قضایی از خود دفاع کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز