خبرگزاری کار ایران

مصدومیت عجیب داور لیگ برتری؛

حیدری: خداراشکر رباط صلیبی پاره نکرده‌ام!

asdasd
کد خبر : ۹۳۱۰۳۳

داور لیگ برتر فوتبال ایران میزان دوری خود از میادین به علت مصدومیت را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مسعود مرادی، داور باسابقه فوتبال ایران در برنامه صبح به خیر ایران امروز اعلام کرد بیژن حیدری، داور لیگ برتر فوتبال دچار آسیب دیدگی شده است.

حیدری در گفتگو با خبرنگار ما درباره درباره مصدومیتش گفت: در کلاش گردهمایی داوران و تست‌هایی که قرار بود انجام شود خوب گرم نکردیم و فکر کردیم که فقط یک تست است. در تمرینات اصلی که قرار بود دویدن و استارت زدن را انجام بدهیم یک مقدار زانوی من صدا داد و ترسیدم که فکر کردم رباط صلیبی پاره کرده‌ام.

حیدری اضافه کرد: به هر حال مصدومیت هم جزوی از ورزش است. تا به امروز دو آزمایش MRI انجام دادم که مشخص شده خداراشکر مصدومیت از رباط صلیبی نیست.

این داور فوتبال در پاسخ به این سوال که تا چند هفته از میادین دور خواهد بود پاسخ داد: به طور قطعی این هفته نیستم و بازگشتم بستگی به نتیجه آب درمانی و فیزیوتراپی دارد. آنچه مسلم است نمی‌توانم در بازی این هفته حضور داشته باشم و این را به کمیته داوران هم اعلام کرده‌ام. اگر مشکلی نباشد و همه چیز خوب پیش برود فقط برای دو هفته از قضاوت دور هستم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز