خبرگزاری کار ایران

مسعود مرادی خبر داد: بیژن حیدری مصدوم شد!

asdasd
کد خبر : ۹۳۱۰۲۱

داور اسبق فوتبال ایران اعلام کرد که بیژن حیدری دچار مصدومیت شده است.

به گزارش ایلنا، مسعود مرادی درخصوص شروع مجدد مسابقات لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بالطبع بازیکنان و تیم‌ها از آمادگی خودشان دور خواهند بود و بخواهند بعد از این در کوران مسابقات قرار بگیرند سخت خواهد بود. داوران هم شاید بتوانند در این مدت آمادگی جسمانی خود را حفظ کنند اما باید قضاوت کنند و در مسابقات باشند تا از نظر روحی روانی آماده باشند و تجربه داشته باشند. 

او ادامه داد: نمی‌خواهم پیش بینی کنم اما آنطور که مشخص است همانگونه که تیم‌ها از مسابقات دور بوده‌اند و نمی‌توانم انتظار فوتبال جذاب پیش از شیوع کرونا را داشته باشیم به نظرم آمادگی داوران از نوعی قضاوت به دلیل دوری از مسابقات کمی افت خواهد کرد. در طی این 9 هفته که باقی مانده به فرم ایده آل می‌رسند.

مرادی اضافه کرد: انتظارات نباید خیلی بالا برود که داوران فوتبال هم مانند قدیم آماده و خیلی خوب باشند؛ نه، اینطور نیست. الان یکی دو روزی می‌شود که گردهمایی برای داوران وسط اجرا شده و توجیه شده‌اند اما خواسته‌ام از تیم‌ها، اصحاب رسانه و هواداران این است که بگذارند داوران کارشان را بکنند. این فاصله‌ای که در برگزاری مسابقات افتاده یک مقدار روی کار داوران اثرمی‌گذارد و شاید ضعف‌هایی مشاهده شود اما طبیعی است همانگونه که برای بازیکنان اتفاق می‌افتد.

مسعود مرادی درباره عملکرد بیژن حیدری اظهار داشت: از ایشان نام بردید و با اینکه ایشان خودشان جراح هستند اما یک نکته خیلی ناراحت کننده من شنیدم که در گردهمایی داوران داشتند در تمریتات ایشان دچار آسیب شدند. برای ایشان آرزوی سلامتی می‌کنم و فوتبال ما به چنین داوری نیاز دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز