خبرگزاری کار ایران

برنامه بازی‌های امروز:

فولاد خوزستان- استقلال، بازگشت تب فوتبال به ایران/ رئال مادرید به دنبال بازپس گیری صدر جدول از بارسلونا/ سوشا مکانی به دنبال سومین کلین شیت پیاپی

asdasd
کد خبر : ۹۳۱۰۰۸

مسابقات لیگ برتر با بازی استقلال و فولاد خوزستان از سر رگفته می‌شود.

به گزارش ایلنا، بعد از تعطیلی 4 ماهه مسابقات لیگ سرانجام لیگ نوزدهم با بازی استقلال تهران و فولاد خوزستان از ساعت 21 امشب در ورزشگاه فولاد آرنا به مصاف هم خواهند رفت. استقلال  این فرصت را دارد تا با پیروزی در این بازی معوقه از هفته هفدهم به رتبه دوم جدول لیگ صعود کند و فاصله خود را با پرسپولیس به 8 امتیاز کاهش دهد. فولاد نیز در صورت پیروزی در این بازی می‌تواند جای استقلال را در رده چهارم جدول بگیرد تا خود را وارد رقابت برای کسب سهیمه لیگ قهرمانان آسیا در فصل بعد نماید.

هفته سی و یکم مسابقات لیگ جزیره امشب با 5 بازی به پایان می‌رسد، از ساعت 21:30 شیاطین سرخ در اولدترافورد به مصاف شفیلد خواهد رفت. دو تیم برای کسب سهیمه لیگ قهرمانان اروپا در فصل بعد رقابت سخت و نفس گیری با یکدیگر دارند از این رو برنده این دیدار راه خود را برای کسب سهیمه هموار خواهد کرد. نیوکاسل و استون ویلا، نوریچ سیتی و اورتون و ولورهمپتون و بورنموث نیز در این ساعت به دیدار هم خواهند رفت.

در حساس ترین بازی این هفته لیورپول در آنفیلد از ساعت 23:45 به مصاف کریستال پالاس خواهند رفت. لیورپول اکنون با 20 امتیاز اختلاف و با 83 امتیاز بالاتر از منچسترسیتی در صدر جدول قرار دارد.

از هفته بیست و هفتم مسابقات سری آ نراتزوری در ورزشگاه جوزه‌په‌مه‌آتزا از ساعت 22 به مصلف ساسولو خواهد رفت.اینترمیلان اکنون با 57 امتیاز در رتبه سوم قرار دارد.

هفته سی و یکم مسابقات لالیگا امشب با سه دیدار به پایان خواهد رسید. در ساعت 22 دپورتیو آلاوز و اوساسونا ، رئال سوسیه‌داد و سلتاویگو به مصاف هم خواهند رفت.

در حساس ترین بازی این هفته بامداد پنج شنبه از ساعت 00:30 نیز رئال مادرید در ورزشگاه آلفرد دی‌استفانو پذیرای مایورکا خواهد بود. شاگردان زیدان به دنبال آن هستند با پیروزی در این بازی صدر جدول لالیگا را از بارسلونا باز پس گیرند.

در هفته سوم مسابقات لیگ نروژ میوندالن که در دو بازی قبلی سوشا مکانی را در درون دروازه خود قرار داده بود در ساعت 20:30 به مصاف وایکینگ خواهد رفت، مکانی در دو بازی قبلی میوندالن رکورد صد در صد کلین شیت را به ثبت رسانده و تاکنون در این فصل گلی دریافت نکرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز