خبرگزاری کار ایران

ظرفیت مسافران از ظرفیت داخل هواپیما بیشتر بود

سعادتمند: امیدوارم فولاد را شکست داده و به کورس بازگردیم/ غیبت دیاباته با تشخیص کادر فنی بود

asdasd
کد خبر : ۹۳۰۹۳۷

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اتفاقات پیش امده در سفر تیم به اهواز توضیحاتی را ارائه کرد.

احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص آخرین شرایط این تیم پیش از دیدار امروز مقابل فولاد اظهار داشت: بچه‌ها خیلی با انگیزه تمرین کردند و در این مدتی که مسابقات تعطیل بود تمرینات و مسابقات دوستانه خوبی برگزار شد و بازیکنان مصصم هستند که لیگ را با قدرت شروع کنند.

وی در خصوص اتفاقاتی که روز گذشته در سفر استقلال به اهواز و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت گرفت افزود: متاسفانه این اتفاق رخ داد و ما رسما به سازمان لیگ اعتراض خودمان را اعلام کردیم شاید جالب باشد بدانید ما حدود 15 بلیت اضافه خریداری کرده بودیم و نمی‌دانم به چه حسابی عزیزان کل هواپیما را پر کرده بودند.

سعادتمند خاطرنشان کرد: اتفاق بسیار بدی بود و امیدوارم کسی در این بین آسیب نبیند. اگر فیلم هواپیما را دیده باشید بازیکنان ما حتی یک صندلی هم با یکدیگر فاصله نداشتند ما تعداد بلیتی که گرفته بودیم دو به  یک بود و فکر می‌کنم ظرفیت مسافران از ظرفیت داخل هواپیما نیز بیشتر بود و به احتمال زیاد آنها حتی بلیت‌های اضافه ما را نیز فروخته بودند.

مدیرعامل استقلال اذعان داشت: حتی ما نفراتی را زودتر از سفر تیم به اهواز فرستادیم تا تمام موارد را انجام بدهند تا تیم بدون هیچ مشکلی به اهواز برسد.

سعادتمند در خصوص بازی مقابل فولاد گفت: امیدوارم بازی قشنگی از آب دربیاید و مردم بعد از مدت‌ها یک فوتبال خوب را تماشا کنند و دوست دارم که این در پایان سه امتیاز را ما کسب کنیم تا بتوانیم دوباره در کورس قهرمانی قرار گیریم.

مدیرعامل استقلال درباره اینکه در هفته گذشته دو بازیکن تیمش دچار آسیب دیدگی از ناحیه رباط شدند ادامه داد: نزدیک به دو ماه تمرینات تعطیل بوده و در یک فاصله زمانی کوتاه باید بازیکن آماده شود تا خود را برای لیگ آ‌ماده کند فشار تمرینات بیشتر می‌شود این اتفاق فقط برای ما نبود بلکه برای تیم‌های حرفه‌ای دنیا هم صورت گرفت.

سعادتمند درباره غیبت دیاباته در بازی امروز بیان داشت: این نظر سرمربی بوده که دیاباته در بازی  امروز حضور نداشته باشد اینها مسائل فنی است و کادر فنی در خصوصش تصمیم‌گیری می‌کند و البته ما نفرات شایسته دیگری داریم مانند قائدی و ارسلان مطهری. انشاالله که مشکلی پیش نمی‌آید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز