خبرگزاری کار ایران

در جلسه هماهنگی دیدار فولاد و استقلال چه گذشت؟/یک دقیقه سکوت و ممنوعیت شادی دسته جمعی

asdasd
کد خبر : ۹۳۰۹۱۵

جلسه هماهنگی پیش از بازی دو تیم فولادخوزستان و استقلال تهران در اهواز برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، در این جلسه داوود رفعتی نماینده سازمان لیگ مقررات جدید فوتبال را برای عوامل اجرایی تشریح کرد که طبق آن هر دو تیم تنها می‌توانند با 20 نفر (11بازیکن اصلی+9 بازیکن ذخیره) در ورزشگاه حاضر شوند و اجازه ورود به بیش از سه بازیکن اضافه (خارج از لیست) داده نمی‌شود.

در این جلسه همچنین با درخواست باشگاه فولاد خوزستان برای برگزاری مراسم گرامیداشت علی هاشمی، یکی از سرداران جنگ تحمیلی با مشارکت بازیکنان مخالفت و بنا شد که المان های مربوطه در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان نصب و به احترام این شهید و همچنین شهدای مدافع سلامت بازی دو تیم فولاد خوزستان و استقلال تهران با یک دقیقه سکوت آغاز شود.

نماینده سازمان لیگ همچنین اعلام کرد که دو تیم قبل از شروع بازی حق گرفتن بنر و هرگونه عکس دسته جمعی را نداشته و طی این دیدار شادی پس از گل نیز به صورت دسته‌جمعی ممنوع می باشد. 

همچنین طبق اعلام سازمان لیگ تعویض ها در این دیدار تعویض ها 5 نوبت و دو زمان استراحت 3 دقیقه ای در هر نیمه با توجه به گرمای هوا لحاظ می شود.

 طبق اعلام مسئولان سازمان لیگ ورود خبرنگاران به ورزشگاه ممنوع می‌باشد و تنها ۵ عکاس در کنار زمین حاضر خواهند بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز