خبرگزاری کار ایران

مهدی: امیدواریم بازی فولاد و استقلال افتتاحیه خوبی باشد

asdasd
کد خبر : ۹۳۰۶۶۶

مسؤول کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص شروع دوباره لیگ توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، سهیل مهدی در خصوص اعتراض برخی باشگاه‌های لیگ برتری به شروع مسابقات اظهار داشت: به عنوان عضوی از کمیته مسابقات موظفم بنا بر دستوری که صادر شده، مجری برگزاری مسابقات باشم و تا زمانی که دستور سازمان بالادستی من تغییری در این مسأله ایجاد نکند، موظفیم برنامه مسابقات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به نحو احسن پیش ببریم تا باشگاه‌ها ضرر نکنند.

مهدی ادامه داد: هیچ وقت هیچ برنامه‌ای صد درصد نیست و قاعدتا نظرات متفاوتی وجود دارد. دوستان هم اگر بحثی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مطرح کردند در جهت اصلاح برنامه بوده و ما همیشه از حسن نیت آنها تشکر می‌کنیم. اگر نتوانستیم همه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ راضی کنیم بحث برنامه ریزی مطرح بوده است. فردا مسابقات لیگ با بازی معوقه استقلال و فولاد شروع می‌شود، امیدواریم آغاز مسابقات افتتاحیه خیلی خوبی داشته باشد و بتوانیم مابقی هفته‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ چه در لیگ یک و چه در لیگ برتر برگزار کنیم.

مسؤول کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص این که با توجه به وضعیت قرمز استان خوزستان آیا شهر اهواز می‌تواند میزبان خوبی باشد یا خیر، عنوان کرد: ما در زمینه رعایت مسائل بهداشتی دستورالعملی از سوی سازمان‌های بالادستی داریم. دستورالعملی از ستاد ملی کرونا داریم که در شهرهایی که اجازه برگزاری انجام فوتبال داده شده، برگزاری مسابقه هم بلامانع است. به واسطه همین پروتکل‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به سمتی بردیم که از حضور تماشاگران و خبرنگاران محروم باشیم، اما در مورد اهواز خبر خوشحال کننده این است که آمار مبتلایان خوشبختانه سیر نزولی داشته است.

وی تصریح کرد: اما به طور کلی صرف نظر از وضعیت زرد یا قرمز شهرها در جاهایی که به ما اجازه فعالیت فوتبالی داده شده، برگزاری مسابقات هم بلامانع است، کما این که بازی‌های دوستانه در برخی از شهرها که وضعیت قرمز دارند انجام شد.

مهدی در مورد این که آیا در هفته‌های پایانی مسابقات لیگ برتر که ممکن است به برگزاری جشن قهرمانی هم منتهی شود اجازه حضور خبرنگاران داده می‌شود یا خیر، گفت: ما پروتکل‌ را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بر اساس شرایط موجود و لحظه به لحظه به روز می‌کنیم. سعی می‌کنیم به محض این که شرایط خوبی در بحث برگزاری میزبانی مسابقات ایجاد شود، آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به روز کنیم و اگر بتوانیم پوئن‌های بهتری بگیریم و آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اعمال کنیم، کمک می‌کنیم که اصحاب رسانه هم حضور داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز