خبرگزاری کار ایران

برگزاری اولین دوره مسابقات قهرمانی کشور غیرحضوری آمادگی جسمانی

asdasd
کد خبر : ۹۳۰۴۹۷

اولین دوره مسابقات قهرمانی کشور غیر حضوری آمادگی جسمانی به منظور آمادگی مسابقات پاراآسیایی جوانان در سال 1400 برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون نابینایان و کم بینایان، با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی اماکن ورزشی از جمله باشگاههاو پیامدهای منفی ناشی از این اتفاق بر مربیان، داوران و بازیکنان، فدراسیون نابینایان و کم بینایان در نظر دارد اولین دوره مسابقات قهرمانی کشور غیر حضوری آمادگی جسمانی به منظور آمادگی مسابقات پاراآسیایی جوانان در سال 1400، بزرگداشت شهدای هشت سال دفاع مقدس و هفته پارالمپیک را برگزار نماید.

بر همین اساس مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود.  جوانان بایستی متولدین 1380 به بالا و بزرگسالان از سال 1379 به پایین باشند.

در هر گروه جوانان و بزرگسالان آقایان و بانوان تنها به 3 نفر امتیاز داده خواهد شد جمعاً هر استان 12 نفر هر استان مجاز خواهد بود هر چند ورزشکار که علاقه مند بودند در مسابقات شرکت دهد.

ورزشکاران تمرینات جدی خود را با راهنمایی مربیان محترم در منزل آغاز و از اول شهریور ماه نسبت به ارسال فیلم ضبط شده هر ورزشکار اقدام نمایند.( شایان ذکر است آخرین فرصت ارسال فیلم ها 25شهریورماه خواهد بود)

ارسال فیلم توسط ورزشکاران بلامانع است به شرطی که مطابق لیست ورزشکارانی که از طریق هیئت مربوطه، طبق فرم ضمیمه تکمیل می شود، ارسال می‌شود.

همچنین، به نفرات اول تا سوم مدال، حکم قهرمانی و جوایزی اهدا خواهد شد. به تیم های اول تا سوم بر اساس امتیاز مجموع آقایان و بانوان کاپ قهرمانی اهدا می‌گردد. (نحوه امتیاز به این شرح است : در 4 گروه به نفر اول تا دهم امتیاز داده خواهد شد)

جهت کسب هر گونه اطلاع بیشتر می توانید در ساعات اداری با بخش فنی فدراسیون داخلی 108 تماس حاصل فرمائید.

شرایط و مواد مسابقه :
1- طناب زدن : 200 تکرار (سنجش استقامت قلبی تنفسی) به صورت جفت پا(خطاها : طناب جفت پا زده نشود)
2- دراز و نشست : 100 تکرار (سنجش انعطاف پذیری)

خطاها: دستها پشت گوش نباشد ، در مرحله رفت آرنج ها به زانو نخورد، در مرحله برگشت سر به زمین نرسد، کف پاها از زمین جدا شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز