خبرگزاری کار ایران

زاهدی فر: باید خودمان را با کرونا وفق بدهیم / هیچ یک از داوران مصدوم نشده‌اند

asdasd
کد خبر : ۹۳۰۰۵۷

محمد حسین زاهدی فر گفت:باید با تغییر مقررات و قوانینی که داریم وفق بدهیم و خودمان را سازگار کنیم با این شرایط تا بتوانیم به نوعی فوتبال را هم پیش ببریم.

به گزارش ایلنا، محمد حسین زاهدی فر در حاشیه جلسه توجیهی داوران لیگ برتری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرایطی در کل جهان حاکم شده است که ما باید به نوعی با شرایط موجود وفق بدهیم. فوتبال هم یک صنعت است که شاید کشور ما اینطور نباشد اما در بسیاری از کشورها صنعت‌شان بر پایه فوتبال می‌چرخد. باید با تغییر مقررات و قوانینی که داریم وفق بدهیم و خودمان را سازگار کنیم با این شرایط تا بتوانیم به نوعی فوتبال را هم پیش ببریم. 

او ادامه داد: شرایط سخت و غیرقابل پیش بینی است. یکسری پروتکل‌ها پیش بینی شده است که امیدواریم با صحیح انجام شدن آنها اتفاق خاصی برای کسی نیفتد.

زاهدی فر درباره شرایط آمادگی جسمانی داوران گفت: تا به امروز که خبری از مصدومیت هیچ یکی از داوران نبوده شاید فوتبالیست‌ها با توجه به تمرینات فشرده و سختی که بعد از آزاد شدن تمرینات گروهی داشتند مصدوم شدند اما چون داوران انفرادی تمرین می‌کردند در این زمینه کمتر متضرر شدند و امیدوارم که هیچ خبری از این جهت نشنویم چون مصدومیت برای داوران یک اتفاق بسیار ناگوار است و رسیدن به این سلامت داوران یک مقدار زمان‌بر است و شاید پیگیری این قضیه برای آنها سخت باشد اما این مسلم است که هیچ یک از همکاران تا به امروز مصدوم نشده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز