خبرگزاری کار ایران

بنیادی فر: بازیکنان سمت داور نیایند/ نگرانی در بین داوران وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۹۳۰۰۳۴

داوران فوتبال امروز در کلاس توجیهی برای برگزاری رقابت های لیگ و جام حذفی شرکت کردند که این کلاس ها با محور اجرای پروتکل های بهداشتی بود.

به گزارش ایلنا، موعود بنیادی فر داور بین المللی فوتبال ایران در حاشیه این ماسم درباره این کلاس گفت: با توجه به شرایطی که پیش آمده و کرونا باعث وقفه ای 4-5 ماهه شد این کلاس برگزار شد. امروز پیش از شروع کلاس تست پی سی آر دادیم. فکر می کنم همه چیز دارد روال خودش را طی می کند و امیدوارم این شرایط تا پایان ادامه پیدا کرده و نهایت رعایت پروتکل بهداشتی انجام شود.

او در ارتباط با این موضوع که داوران نسبت به برگزاری مسابقات و رعایت پروتکل نگرانی هایی دارند گفت: نگرانی که هست بخصوص در لیگ ما که برخورد زیاد است و بازیکنان زیاد سمت داور می آیند. امیدوارم بازیکنان رعایت کنند. به بازیکنان توصیه می کنم که به سمت داورها نیامده و پروتکل را رعایت کنند که هم به نفع خودشان است و هم داوران است.

بنیادی فر افزود: امیدوارم اتفاقی در رقابت های لیگ و جام حذفی برای کسی نیفتد و بتوانیم همه به سلامت بازی ها را به پایان برسانیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا دستمزدهای داوران پرداخت شده یا نه؟ هم گفت: دستمزدهای 21 هفته  ماه گذشته پرداخت شد. امیدواریم که این مبلغ ناچیز افزایش پیدا کند. تشکر می کنم از فدراسیون  بابت پرداخت امیدوارم اما امیدوارم با توجه به تورم اقتصادی افزایش داشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز