خبرگزاری کار ایران

اصفهانیان: سیگنال‌های خوبی در مورد اساسنامه از فیفا دریافت کردیم/ در مورد قرارداد ویلموتس به هرجا لازم بود جواب دادیم

asdasd
کد خبر : ۹۳۰۰۲۹

عضو هیات رئیسه فدراسیون در مورد قرارداد ویلموتس و اساسنامه اصلاح شده توضیح داد.

به گزارش ایلنا، فریدون اصفهانیان در حاشیه کلاس توجیهی داوران در جمع خبرنگاران در مورد مفاد قرارداد ویلموتس گفت: جواب این‌ها را به صورت کتبی به آن جاهایی که از ما سوال شده بود دادیم.

وی در مورد اینکه عنوان شده بود پول قرارداد ویلموتس را باید اعضای هیات رییسه بدهند، تصریح کرد: به نظر آن کسی که این صحبت‌ها را مطرح کرده احترام می‌گذاریم اما این مملکت قانون دارد.

اصفهانیان در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه فدراسیون فوتبال چه اقداماتی را انجام داده که کمترین غرامت را به ویلموتس پرداخت کند، گفت: ما هم وکلای خودمان را داریم. 

وی در مورد استعفای وکلای فدراسیون فوتبال اضافه کرد: در جریان این مساله نیستم ولی وکلای فدراسیون فوتبال اعضای صاحب نظر در دادگاه عالی ورزش بودند و از شرایط به خوبی آگاه هستند.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال همچنین در مورد اینکه آیا مهدی تاج به تنهایی قرارداد مارک ویلموتس را بسته است، گفت: این یک کار جمعی بود و این تصمیم در هیات رییسه گرفته شد. باز هم می‌گویم که جواب‌هایمان را در مورد این پرونده پس دادیم.

اصفهانیان در مورد اینکه او تنها فردی است که با بازگشت علی کفاشیان به فدراسیون فوتبال موافق است، تصریح کرد: در این رابطه هیچ صحبتی انجام نشده و جلسه‌ای هم وجود نداشته است. اگر هیات رییسه نیاز باشد که جلسه با کفاشیان برگزار کند، این کار صورت خواهد پذیرفت.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در خصوص کلاس توجیهی داوران نیز گفت: این نشست، کلاسی برای شروع مجدد لیگ برتر بود. امیدوارم مفید واقع شود و داوران بتوانند با خیال آسوده‌تری کار داوری را در این شرایط کرونایی انجام دهند.

وی یادآور شد: در این جلسه به همه سووالات داوران پاسخ داده شد. الان در تمام کشورها مسابقات برگزار می‌شود. هنوز شرایط به حالت عادی بازنگشته و باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم. تمام این موارد به داوران گوشزد شد. داورانی که در شهرستان‌ها هم حضور داشتند، قرار است در محلی که برای آنها در نظر گرفته شده، حضور پیدا کرده و آزمایش مربوط به کرونا را بدهند. اگر برخی استان‌ها هم تنها یک نماینده داشته باشند باید به استان‌های مجاور بروند و آزمایش بدهند.

اصفهانیان در مورد ایراداتی که با اساسنامه فدراسیون فوتبال گرفته شد، خاطرنشان کرد: جواب دقیقی را در این مورد دریافت نکردیم اما من با نبی صحبت می‌کردم و او اعلام کرد که سیگنال‌های مثبت و خوبی را در این باره دریافت کردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز