خبرگزاری کار ایران

محمدی: رادولوویچ از ما خواسته قراردادش فسخ شود/ تلاش می‌کنیم تا در پرونده ارسلان مطهری مثل پرونده شکاری پیروز شویم/ تلاش می‌کنیم از این به بعد از نیروهای داخلی استفاده کنیم

asdasd
کد خبر : ۹۳۰۰۱۳

مدیرعامل ذوب آهن در مورد شرایط این باشگاه و وضعیت سرمربی این تیم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، جواد محمدی، مدیرعامل ذوب آهن در گفتگو با برنامه ضربه آزاد شبکه اصفهان در مورد شرایط این باشگاه اظهار داشت: خوشبختانه پس از ابلاغ پروتکل‌ها به باشگاه‌های ورزشی آن را به تمام تیم‌ها و بخش‌ها‌ی باشگاه ابلاغ کردیم و خوشبختانه مورد خاصی از ابتلا به کرونا نداشتیم. تنها در یکی از مراحل تست کرونا از تیم فوتبال یکی از بازیکنان جوان مشکوک بود که پس از قرنطینه شدن به حالت عادی بازگشت و تا این لحظه کسی در مجموعه باشگاه ذوب‌آهن کرونا مثبت نیست. سازمان لیگ برای آغاز مجدد مسابقات دستورالعمل‌هایی را ابلاغ کرده که درباره موارد سخت‌افزاری پیش‌بینی‌های لازم را انجام داده‌ و در تمرینات نیز پروتکل‌ها را به صورت دقیق رعایت کرده‌ایم. این موارد از زمان آغاز تمرینات هزینه‌های بسیار سنگینی به دوش باشگاه‌ها گذاشته و برای مثال در هر مرحله تست کرونا باید 50 نفر تست بدهند که هزینه‌های گزافی دارد. همچنین ظرفیت پروازها به یک‌سوم کاهش یافته، برای سفر زمینی تیم‌ها باید از 2 اتوبوس استفاده کرد و برای استقرار در هتل نیز باید شرایط خاصی را لحاظ کرد که این موارد نیز هزینه‌بر است.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن با اشاره به شایعاتی در مورد منحل شدن برخی تیم‌های این مجموعه گفت: اصلاً به دنبال منحل کردن تیمی نیستیم، اما سیاست کلی شرکت و باشگاه ذوب‌آهن جلوگیری از هدررفت منابع، صرفه‌جویی صحیح و پیاده کردن اقتصاد مقاومتی است تا اشکالات موجود در هدررفت منابع را رفع کنیم که خوشبختانه بسیاری از این موارد رفع شده است. برای مثال با تدبیری که صورت گرفت حدود 18 میلیارد تومان صرفه‌جویی مالی داشتیم.

وی در مورد تفاوت قرارداد منصوریان با رادولوویچ گفت: علیرضا منصوریان با توافق کاملاً دوستانه از باشگاه جدا شد و به همین دلیل در قرارداد ایشان صرفه‌جویی صورت گرفت. رادولوویچ را برای یک فصل و نیم به خدمت گرفتیم و رقم قرارداد او برای این مدت، بسیار کمتر از مربیان ایرانی است که برای مدت مشابه به‌کار گرفته می‌شوند؛ هرچند که ممکن است نوسان نرخ ارز در این موضوع اثرگذار باشد. از طرف دیگر مطمئن باشید که درباره موضوع رادولوویچ در احقاق حق و حقوق باشگاه کوتاه نمی‌آییم. ضمن احترامی که برای رسانه‌ها قائل هستم، مصاحبه‌های رادولوویچ نمی‌تواند مستند قانونی محسوب شود. درباره او ما دست پیش را داریم. ایشان چند روز پیش به ما ایمیل زد و عنوان کرد برای چند ماهی که از ایران خارج شده پولی نمی‌خواهد و حتی پیشنهاد داد مبلغی از قرارداد خود را به باشگاه برگرداند و قراردادش را به صورت توافقی فسخ کند، اما تیم حقوقی ما در داخل و خارج از کشور مرحله به مرحله با او پیش رفته‌اند و رادولوویچ در زمان خروج از ایران به ما تعهد کتبی داده است. خوشبختانه تمام مستندات لازم برای احقاق حق باشگاه در محاکم داخلی و خارجی را در اختیار داریم و از ریالی هم کوتاه نمی‌آییم.

وی در مورد انتخاب جانشین رادولوویچ عنوان کرد: رادولوویچ تازه هفته گذشته به ما اعلام کرد حاضر به توافق برای جدایی است و قطعاً اتمام همکاری با او و انتخاب جایگزین در هیئت‌مدیره مطرح و در کوتاه‌ترین زمان ممکن درباره این موضوع تصمیم‌گیری خواهد شد. حسن استکی و محمد صصالی که در حال حاضر مربیان تیم هستند، در گذشته کاپیتان‌های ذوب‌آهن بوده‌اند و در دوره مدیریت من در تیم مشغول شدند، پس دیدگاه ما این است که به‌جای متوسل شدن به نیروهای دیگر، بیشترین استفاده را از ظرفیت خود انجام دهیم.

وی درباره قرارداد ارسلان مطهری گفت: یکی از بندهای قرارداد ارسلان مطهری این بود که هر زمان خواست می‌تواند قراردادش را فسخ کند. همچنین جدول زمان‌بندی برای پرداخت قرارداد او وجود داشت. از طرف دیگر اصلاً 50 درصد قرارداد او را پرداخت نکرده بودیم که پس از پرداخت 10 درصد مذکور، این میزان به 60 درصد رسیده باشد. از قرارداد 2 و نیم میلیاردی مطهری تا نیم‌فصل تنها 40 درصد یعنی یک میلیارد تومان به او پرداخت شده بود. همچنین دفاعیات ما به کمیته تعیین وضعیت رفت که رأی به نفع ما صادر نشد. پس مستندات خود را به کمیته استیناف ارسال کردیم و اگر حتی کار به CAS کشیده شود نیز از حق باشگاه کوتاه نمی‌آییم. همان‌طور که در پرونده رضا شکاری نیز پیروز شدیم. موفقیت در پرونده شکاری متعلق به باشگاه ذوب‌آهن است. در دوره مدیریت قبلی این کار آغاز شده بود که از زحمات آنها تشکر می‌کنم، اما این پرونده در دوره فعلی به نتیجه رسید و رأی صادر شد. در قسمت دوم پرونده نیز با اینکه در تعطیلات نوروز قرار داشتیم و همه جا تعطیل بود، با درایت تیم حقوقی باشگاه مقدمات پیگیری پرونده در CAS را فراهم کردیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن درباره اینکه چرا با وجود صحبت رادولویچ درباره عدم تمایل برای بازگشت به ایران باشگاه ذوب‌آهن برای تهیه بلیت هزینه کرده است، بیان کرد: باز هم می‌گویم که مصاحبه با اعلام کتبی و رسمی به باشگاه متفاوت است. از طرف دیگر، در زمان خروج از کشور از رادولوویچ برای بازگشت تعهد گرفتیم و در مقابل متعهد شدیم برای او بلیت تهیه کنیم. اگر برای رادولوویچ بلیت تهیه نکره بودیم امروز در موضع ضعف قرار داشتیم؛ بنابراین به وظیفه خود و بند به بند قرارداد عمل کرده‌ایم و طرف مقابل به تعهد خود عمل نکرده و در حال حاضر توپ در زمین رادولوویچ است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز